Ben het afgelopen weekend bezig geweest met APK reparatie punten voor de Kever.
- fuseekogelhoes vervangen (heb maar meteen een gereviseerde draagarm met nieuwe kogel gehaald haha, kogel zelf had naar mijn mening iets teveel speling)
- stadslicht (beetje soldeerwerk, maakte slecht contact)
- speling op de draagarm (nieuwe PU bus erin en klaar)
- kenteken was niet goed zichtbaar (eraf gehaald, met een rubberen hamer recht getimmerd
)
- de reflector was niet meer jofel in de koplamp, maar dat werd door de spreekwoordelijke vingers gezien.
Vandaag goedgekeurd, dus hij kan er gelukkig weer 2 jaar tegenaan!
Tussen de bedrijven door ook nog wat aan de Volvo gedaan. Ben weer met de schuurborstel in de weer geweest, de motorruimte is nu roestvrij, kan er nu een plaatje in lassen (onder de accu), en een heel klein beetje Brunox hier en daar voor de zekerheid.
Ook de plaat waar de "vanger" van de motorklep gemonteerd zit bewerkt met de schuurborstel. Deze heb ik alvast in de primer gezet.
![[Afbeelding: 20120305130436gi.jpg]](http://img221.imageshack.us/img221/756/20120305130436gi.jpg)
![[Afbeelding: 20120305134453.jpg]](http://img713.imageshack.us/img713/2703/20120305134453.jpg)
Op sommige plaatsen zie je een beetje "diepteverschil", door het kale metaal en de iets dikkere verflaag. Valt eigenlijk pas echt op als je er op let, en van dichtbij. Misschien dat ik het nog even behandel met een filler/spuitplamuur, maar dat bekijk ik nog even.
Verder een 15G behuizing met rechte flens aangeschaft van Cojones. Is net wat beter dan een conische. Michael, nogmaals bedankt!
- fuseekogelhoes vervangen (heb maar meteen een gereviseerde draagarm met nieuwe kogel gehaald haha, kogel zelf had naar mijn mening iets teveel speling)
- stadslicht (beetje soldeerwerk, maakte slecht contact)
- speling op de draagarm (nieuwe PU bus erin en klaar)
- kenteken was niet goed zichtbaar (eraf gehaald, met een rubberen hamer recht getimmerd

- de reflector was niet meer jofel in de koplamp, maar dat werd door de spreekwoordelijke vingers gezien.
Vandaag goedgekeurd, dus hij kan er gelukkig weer 2 jaar tegenaan!
Tussen de bedrijven door ook nog wat aan de Volvo gedaan. Ben weer met de schuurborstel in de weer geweest, de motorruimte is nu roestvrij, kan er nu een plaatje in lassen (onder de accu), en een heel klein beetje Brunox hier en daar voor de zekerheid.
Ook de plaat waar de "vanger" van de motorklep gemonteerd zit bewerkt met de schuurborstel. Deze heb ik alvast in de primer gezet.
![[Afbeelding: 20120305130436gi.jpg]](http://img221.imageshack.us/img221/756/20120305130436gi.jpg)
![[Afbeelding: 20120305134453.jpg]](http://img713.imageshack.us/img713/2703/20120305134453.jpg)
Op sommige plaatsen zie je een beetje "diepteverschil", door het kale metaal en de iets dikkere verflaag. Valt eigenlijk pas echt op als je er op let, en van dichtbij. Misschien dat ik het nog even behandel met een filler/spuitplamuur, maar dat bekijk ik nog even.
Verder een 15G behuizing met rechte flens aangeschaft van Cojones. Is net wat beter dan een conische. Michael, nogmaals bedankt!
![[Afbeelding: 20120306191155.jpg]](http://img694.imageshack.us/img694/1843/20120306191155.jpg)