5 January 2012, 15:45
Frans245 schreef:Quote"Jeroen: Er is idd het eea aangepast, tt3 nokkenas, simons uitlaat weber conversie voor de zenith."
Als je deze speeltjes gemonteerd hebt spreek je toch niet meer over een B18A blok.
Inderdaad een Alu vedeler heeft een andere vervroegingskarakteristiek vandaar de mogelijkehid om die te selecteren.
Gezien jou aanpassingen zou ik met de B20E curve beginnen en dan proberen, trial & error kan geen kwaad.
Je merkt direct of die beter loopt oppakt enz.
Ben nog bezig met mijn Amazon en heb de "redline"nog niet geprobeert. Auto staat momenteel bij de lasser/spuiter voor carroserie werkzaamheden.
Ik heb er helaas nog geen redline opzitten maar ben druk aan het sparen :-)...... Ben net terug van een testritje op de curve voor de b20a (optimised for LPG) en het gaat wat beter. Als het droog blijft probeer ik zo gelijk even de b20e curve, ben benieuwd.
Keep you posted, en bedankt voor de input tot nu toe.