5 January 2012, 15:11
Quote"Jeroen: Er is idd het eea aangepast, tt3 nokkenas, simons uitlaat weber conversie voor de zenith."
Als je deze speeltjes gemonteerd hebt spreek je toch niet meer over een B18A blok
.
Inderdaad een Alu vedeler heeft een andere vervroegingskarakteristiek vandaar de mogelijkehid om die te selecteren.
Gezien jou aanpassingen zou ik met de B20E curve beginnen en dan proberen, trial & error kan geen kwaad.
Je merkt direct of die beter loopt oppakt enz.
Ben nog bezig met mijn Amazon en heb de "redline"nog niet geprobeert. Auto staat momenteel bij de lasser/spuiter voor carroserie werkzaamheden.
Als je deze speeltjes gemonteerd hebt spreek je toch niet meer over een B18A blok

Inderdaad een Alu vedeler heeft een andere vervroegingskarakteristiek vandaar de mogelijkehid om die te selecteren.
Gezien jou aanpassingen zou ik met de B20E curve beginnen en dan proberen, trial & error kan geen kwaad.
Je merkt direct of die beter loopt oppakt enz.
Ben nog bezig met mijn Amazon en heb de "redline"nog niet geprobeert. Auto staat momenteel bij de lasser/spuiter voor carroserie werkzaamheden.
Frans z'n Volvo's: Volvo Amazon Kombi P221, B18A+ overdrive 1965, Volvo XC70, Titanium 2016,USA import