5 January 2012, 10:49
Ben weer lekker aan het sleutelen aan de ama. Ik ben nog steeds niet helemaal tevreden hoe het blokje loopt.
Nu zat ik even te spitten in de handleiding van de 123 en de haynes. En nu zag ik dat er eigenlijk niet zoveel verschil is tussen het b20a blok en de b18a.
Op de 123 is het mogelijk om een curve in te stellen voor de b20a geoptimaliseerd voor lpg. Nu staat hier wel bij dat dit is voor een b20a met aluminium body????? Is dit weer compleet wat anders dan een standaard b20a???
Ben benieuwd.
Overigens kwam het verdeler nummer (0.237.024.013 JHFUD4) welke ik uit de ama gehaald heb niet voor op het lijstje van 123.
Nu zat ik even te spitten in de handleiding van de 123 en de haynes. En nu zag ik dat er eigenlijk niet zoveel verschil is tussen het b20a blok en de b18a.
Op de 123 is het mogelijk om een curve in te stellen voor de b20a geoptimaliseerd voor lpg. Nu staat hier wel bij dat dit is voor een b20a met aluminium body????? Is dit weer compleet wat anders dan een standaard b20a???
Ben benieuwd.
Overigens kwam het verdeler nummer (0.237.024.013 JHFUD4) welke ik uit de ama gehaald heb niet voor op het lijstje van 123.