30 December 2011, 23:52
oh als jullie aan de M90 gaan, flesje TSL olietoevoeging kan leuk zijn om ze wat stiller te houden. Heb bij de mijne het er nu een km of 1000 in zitten en de bak schakelt duidelijk soepeler (kan ik goed testen omdat ik iedere dag precies dezelfde route rijd, ik weet wanneer de bak warm genoeg is om soepel naar de 1 terug te schakelen bijvoorbeeld, dat gaat nu een paar km eerder dan eerst). Mijn bak was al best stil voordat de toevoeging er in ging dus wat dat betreft geen wonderen (stil = stil) maar bij andere al best wat goeie verhalen gehoord over het stil krijgen en houden van de bak. Ben zelf niet zo van de wondermiddelen maar dit lijkt wel goede dingen te doen.
Verkrijgbaar bij Brezan etc, kost wel wat maar je hoeft maar 3-4% toe te voegen aan de bakolie. Ga het ook in de achteras gooien en de stuurbekrachtiging.
Ik weet niet of het aan het lichte vliegwiel ligt maar bij flip is de M90 beter te horen dan bij mij. Mijn M90 heeft 250K gelopen, die van flip waarschijnlijk veel meer, daar kan ook verschil in zitten.
Verkrijgbaar bij Brezan etc, kost wel wat maar je hoeft maar 3-4% toe te voegen aan de bakolie. Ga het ook in de achteras gooien en de stuurbekrachtiging.
Ik weet niet of het aan het lichte vliegwiel ligt maar bij flip is de M90 beter te horen dan bij mij. Mijn M90 heeft 250K gelopen, die van flip waarschijnlijk veel meer, daar kan ook verschil in zitten.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni