19 December 2012, 20:11
Gerald en Volvo 142 B23 snappen het helemaal. Boven 4250 treed cavitatie op (ook teveel druk), door de kleinere poelie minder toeren, dus het probleem van cavitatie komt veel hoger te liggen, op een toerental waar de motor nooit zal komen.
Ik denk dat ik de elektrische fan ga schakelen via een sensor, anders gewoon via een knop in het interieur. Uit/lage stand/hoge stand.
Skandix werkt snel, spullen zijn al binnen. Gisteren besteld en vandaag al binnen vanuit Duitsland. Originele Volvo v-riem (die van Scantech vertrouw ik niet helemaal eigenlijk haha, en voor de prijs kon ik hem niet laten liggen), wat VDO-fittingen voor het R-sport cluster, 2 Osram H4 lampkes en 2 fuseekogels voor stuurbekrachtiging. Dit heb ik gedaan omdat er nu nog onder zitten voor gebruik zonder stuurbekrachtiging. Deze hebben niet de offset van de versie met SBK voor positieve caster. De auto gaat er zwaarder van sturen (maar ik heb toch SBK), maar krijgt wel een betere stabiliteit en directer sturen.
Ik denk dat ik de elektrische fan ga schakelen via een sensor, anders gewoon via een knop in het interieur. Uit/lage stand/hoge stand.
Skandix werkt snel, spullen zijn al binnen. Gisteren besteld en vandaag al binnen vanuit Duitsland. Originele Volvo v-riem (die van Scantech vertrouw ik niet helemaal eigenlijk haha, en voor de prijs kon ik hem niet laten liggen), wat VDO-fittingen voor het R-sport cluster, 2 Osram H4 lampkes en 2 fuseekogels voor stuurbekrachtiging. Dit heb ik gedaan omdat er nu nog onder zitten voor gebruik zonder stuurbekrachtiging. Deze hebben niet de offset van de versie met SBK voor positieve caster. De auto gaat er zwaarder van sturen (maar ik heb toch SBK), maar krijgt wel een betere stabiliteit en directer sturen.