15 January 2013, 20:05
Netjes de pijp los-/afzagen rond het gietstuk en de pijp pasmaken en terug erop persen. Dan is er volgens mij geen balancering nodig.
Maar he je niet ipv inkorten gewoon een dikwandige alu pijp overwogen met een lengte van 50 en draadgaten aan beide zijde passend bij de flenzen?
Maar he je niet ipv inkorten gewoon een dikwandige alu pijp overwogen met een lengte van 50 en draadgaten aan beide zijde passend bij de flenzen?
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..