19 November 2012, 20:28
Gisteren alvast de aandrijfas (van een 240 M47 geloof ik) proef gemonteerd, deze zou 40mm verlengd moeten worden. Volgens JW240 is het beter om een 7/9-serie M47 as te nemen om in te korten, plus dan kan er een beter hulplager gemonteerd worden (heb ik liggen). Kan iemand bevestiging of de dikte van de as waar de 2-serie hulplager gemonteerd zit kleiner in diameter is dan bij een 7/9 serie M47 as op dezelfde plaats? Dit ivm de passing voor het 7/9-serie lager.
En heeft er toevallig hier iemand een 7/9-serie M47 as liggen die er vanaf moet? Het liefst in de omgeving Eindhoven-Tilburg (of gewoon Noord-brabant haha).
Vandaag helaas niets aan kunnen doen, want ik had iets anders op de brug staan... Koppeling met lager en drukgroep vervangen, plus versnellingsbakolie-wissel. Blijft leuk sleutelen! De eigenaar ging weer heeel tevreden naar huis.
![[Afbeelding: 20121119180238.jpg]](http://img805.imageshack.us/img805/5895/20121119180238.jpg)
Wel een mooi momentje om foto's te maken van de '76er, buiten zijn natuurlijke habitat (de hefbrug).
![[Afbeelding: 20121119105319.jpg]](http://img818.imageshack.us/img818/9754/20121119105319.jpg)
En heeft er toevallig hier iemand een 7/9-serie M47 as liggen die er vanaf moet? Het liefst in de omgeving Eindhoven-Tilburg (of gewoon Noord-brabant haha).
Vandaag helaas niets aan kunnen doen, want ik had iets anders op de brug staan... Koppeling met lager en drukgroep vervangen, plus versnellingsbakolie-wissel. Blijft leuk sleutelen! De eigenaar ging weer heeel tevreden naar huis.
![[Afbeelding: 20121119180238.jpg]](http://img805.imageshack.us/img805/5895/20121119180238.jpg)
Wel een mooi momentje om foto's te maken van de '76er, buiten zijn natuurlijke habitat (de hefbrug).
![[Afbeelding: 20121119105319.jpg]](http://img818.imageshack.us/img818/9754/20121119105319.jpg)
![[Afbeelding: 20121119105337.jpg]](http://img16.imageshack.us/img16/356/20121119105337.jpg)