15 January 2013, 11:37
Gisteren een nieuwe vulslang gemonteerd dus nu kan ik alle benzineleidingen vast maken. Die stugge Gates ging maar moeilijk over de flens van de tank, maar eerst even laten staan in kokend water deed wat wonderen.
De cardanas heb ik weggebracht om te laten verlengen (50mm) ivm M90. Kostenraming was: 40 euro. Een koopje. Deze man, een zwager van een kennis van me, heeft ontiegelijk veel ervaring met fabricatie van auto-onderdelen. Heeft jarenlang in de WRC gewerkt, maar ook fabricatie van onderdelen voor Le Mans en Dakar heeft ie gedaan. Leuk om te zien wat ie nog allemaal had staan aan projecten: een Maserati Mistral met een BMW motor, een Lincoln Navigator waar een 7liter V10 in ging, en omdat ie zo slecht remde komt er een setje magnesium AP-Racing remmerij onder. Een oude Renault Espace met een WRC onderstel en dikke V6. Z'n zoon had nog een 242GT staan dus ik ben benieuwd wat ze daar van gaan maken.
Ohja, en nog een sper gekocht
De cardanas heb ik weggebracht om te laten verlengen (50mm) ivm M90. Kostenraming was: 40 euro. Een koopje. Deze man, een zwager van een kennis van me, heeft ontiegelijk veel ervaring met fabricatie van auto-onderdelen. Heeft jarenlang in de WRC gewerkt, maar ook fabricatie van onderdelen voor Le Mans en Dakar heeft ie gedaan. Leuk om te zien wat ie nog allemaal had staan aan projecten: een Maserati Mistral met een BMW motor, een Lincoln Navigator waar een 7liter V10 in ging, en omdat ie zo slecht remde komt er een setje magnesium AP-Racing remmerij onder. Een oude Renault Espace met een WRC onderstel en dikke V6. Z'n zoon had nog een 242GT staan dus ik ben benieuwd wat ze daar van gaan maken.
Ohja, en nog een sper gekocht
