20 November 2012, 20:14
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 20 November 2012, 20:34 door Marc1970.)
Hier een exploded diagram van de ca. 60 onderdeeltjes die samen de Solex Cisac zijn: http://www.volvo300mania.com/forum-uk/vi...6&start=15 En wat handige hints. Maar om eerlijk te zijn zou ik er pas aan beginnen asl je een passende onderdeeltjeskit heb, pakkingen, membranen, vlotter etc.
Sommige pakkingen kan je natuurlijk zelf knippen, leuk. Overduidelijk los te draaien onderdelen zou ik ook gerust losdraaien, schoonmaken en weer terug zetten.
Elektriciteit nalopen, al die stekkers en zekeringen kunnen slecht verbinding maken.
Of nog beter, als je een Weber 32/36 DGAS, DGV of DMTL hebt om de hele Cisac te vervangen. Die van de Ford Sierra en de Citroen Cx schijnen het goed te doen en passen op het spruitstuk, is vaker gedaan. Maar dat moet je maar eens nazoeken op www.
Sommige pakkingen kan je natuurlijk zelf knippen, leuk. Overduidelijk los te draaien onderdelen zou ik ook gerust losdraaien, schoonmaken en weer terug zetten.
Elektriciteit nalopen, al die stekkers en zekeringen kunnen slecht verbinding maken.
Of nog beter, als je een Weber 32/36 DGAS, DGV of DMTL hebt om de hele Cisac te vervangen. Die van de Ford Sierra en de Citroen Cx schijnen het goed te doen en passen op het spruitstuk, is vaker gedaan. Maar dat moet je maar eens nazoeken op www.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969