22 November 2012, 20:36
Doordat het koppelingpedaal nu hydraulisch bedient wordt, kwam deze een gat hoger te zitten. Hierdoor kon de bout niet gemonteerd worden, dus het complete gebeuren gedemonteerd en een inkeping gemaakt. Alles past nu naar behoren, nu nog op zoek naar een remvloeistofpotje en dan kan ik het spulletje gaan ontluchten.
![[Afbeelding: 20121120133757.jpg]](http://img194.imageshack.us/img194/4254/20121120133757.jpg)
Verder nog een mooie tip van Dirk gekregen, dus dit is vandaag binnen gekomen:
![[Afbeelding: 20121122191552.jpg]](http://img690.imageshack.us/img690/296/20121122191552.jpg)
VDO toerenteller, olietemperatuur en oliedruk 5 bar. Is niet origineel Volvo, maar wel in "R-sport style" geleverd. Heb dit nog nooit te koop gezien, alleen van foto's op het internet, dus spulleke is wel zeldzaam. Wat ik er mee ga doen weet ik nog niet haha, denk niet dat ik het monteer. Enige wat ik nog niet had is olietemperatuur, maar die meter haal ik uit m'n Kever en laat ik door Dave Barton een "gauge-face" in R-sport style maken.
![[Afbeelding: 20121120133757.jpg]](http://img194.imageshack.us/img194/4254/20121120133757.jpg)
Verder nog een mooie tip van Dirk gekregen, dus dit is vandaag binnen gekomen:
![[Afbeelding: 20121122191552.jpg]](http://img690.imageshack.us/img690/296/20121122191552.jpg)
VDO toerenteller, olietemperatuur en oliedruk 5 bar. Is niet origineel Volvo, maar wel in "R-sport style" geleverd. Heb dit nog nooit te koop gezien, alleen van foto's op het internet, dus spulleke is wel zeldzaam. Wat ik er mee ga doen weet ik nog niet haha, denk niet dat ik het monteer. Enige wat ik nog niet had is olietemperatuur, maar die meter haal ik uit m'n Kever en laat ik door Dave Barton een "gauge-face" in R-sport style maken.