5 June 2011, 23:32
Lastig te zeggen, hij loopt mooier rond vindt ik. Bovendien heb ik 1 stap "kouder" genomen, had ik al in standaard uitvoering, net ff meer warmte afvoer. 1 van de theoriën, en dat denk ik ook wel, de elektrode is nu een uiterst klein puntje waardoor de vonk niet naar de brug "wappert" maar gecontroleerder oversteekt, en controle komte een efficiente verbranding ten goede. "kouder" komt de LPG tankers altijd ten goede. De beste verbetering zal optreden bij motoren door een ECU aangestuurd, je combineert eea uiteindelijk met oude technieken, ouderwetse bobine, al dan nietr met puntjes, kabels van x kwaliteit van meters etc...
zal dus per auto verschillen.
Yellow heeft ze (gebruikte..) ook sinds kort, ik vindt ook die erg mooi lopen, gelijkmatiger zeg maar, en hoe vloeiender hoe beter. hoe de auto zich gedraagd moet je hem vragen, zijn overigens dezelfde warmtewaarde als origineel dus in dat geval is alleen de nieuwe techniek de verbetering..
zal dus per auto verschillen.
Yellow heeft ze (gebruikte..) ook sinds kort, ik vindt ook die erg mooi lopen, gelijkmatiger zeg maar, en hoe vloeiender hoe beter. hoe de auto zich gedraagd moet je hem vragen, zijn overigens dezelfde warmtewaarde als origineel dus in dat geval is alleen de nieuwe techniek de verbetering..