25 May 2011, 19:04
Dirk, bedankt voor de foto en de hulp gisteren.
De velgen zitten er nog niet onder aangezien ik eerst de B19 fatsoenlijk maak, zodat ik weer een daily heb. Het turboblok ga ik op mijn gemak opbouwen, alles netjes en precies zodat het ook de moeite waard wordt. Heb een motorstandaard gekocht zodat ik er makkelijker aan kan werken. Als het blok inbouwklaar is, en weinig aanpassingen hoef te doen, ga ik hem switchen met de B19. Dan moet de Kever het wel blijven doen ;D (en geen zout op de weg).
De Azev's zijn wel netjes, ook de doppen gelukkig, alleen misschien dat ik ze zonder doppen ga monteren. Dan moet ik wel de velgen opknappen, want het gedeelte wat de dop afdekt is een beetje beschadigd. Ik las op Turbobricks een manier om velgkrassen te "plamuren"; opvullen met speciale plamuur, dan afschuren en vervolgens de wielen spuiten. Weet er iemand wat voor goedje dit is, en hoe het heet op de Nederlandse markt?
De velgen zitten er nog niet onder aangezien ik eerst de B19 fatsoenlijk maak, zodat ik weer een daily heb. Het turboblok ga ik op mijn gemak opbouwen, alles netjes en precies zodat het ook de moeite waard wordt. Heb een motorstandaard gekocht zodat ik er makkelijker aan kan werken. Als het blok inbouwklaar is, en weinig aanpassingen hoef te doen, ga ik hem switchen met de B19. Dan moet de Kever het wel blijven doen ;D (en geen zout op de weg).
De Azev's zijn wel netjes, ook de doppen gelukkig, alleen misschien dat ik ze zonder doppen ga monteren. Dan moet ik wel de velgen opknappen, want het gedeelte wat de dop afdekt is een beetje beschadigd. Ik las op Turbobricks een manier om velgkrassen te "plamuren"; opvullen met speciale plamuur, dan afschuren en vervolgens de wielen spuiten. Weet er iemand wat voor goedje dit is, en hoe het heet op de Nederlandse markt?