16 May 2011, 09:03
Ik was er zo blij mee dat I made love to it!
Minder nieuws, dat blok van de Kever is gisteren vastgelopen haha. Was net 2 maanden aan het rijden, maar gisteren na een meeting in Arnhem kapte ie er mee op de snelweg. Scheelt misschien wel dat Dirk en ik toen een Audi voorbleven met 170km per uur en +6000 toeren (volgens de VDO toerenteller). Dus dat blok heeft voorrang, want het is meetingseizoen (half juni is Budel, en begin juli is European Bug-inn met alle zieke dragracers van de wereld). Het blok moet open om alles te controleren, en een goede kans dat het gewoon weer wat sneller wordt (lees: grotere cilinders, geflowde spruitstukken en koppen, scherpere nokkenas).
De B19 die nu nog in mijn Volvo zit, ga ik eerst maken zodat ik weer een daily heb. Het B230FT blok ga ik daarnaast opbouwen, zodat ik alles erin kan tjoepen als het klaar is. ik heb nog genoeg te doen....
Minder nieuws, dat blok van de Kever is gisteren vastgelopen haha. Was net 2 maanden aan het rijden, maar gisteren na een meeting in Arnhem kapte ie er mee op de snelweg. Scheelt misschien wel dat Dirk en ik toen een Audi voorbleven met 170km per uur en +6000 toeren (volgens de VDO toerenteller). Dus dat blok heeft voorrang, want het is meetingseizoen (half juni is Budel, en begin juli is European Bug-inn met alle zieke dragracers van de wereld). Het blok moet open om alles te controleren, en een goede kans dat het gewoon weer wat sneller wordt (lees: grotere cilinders, geflowde spruitstukken en koppen, scherpere nokkenas).
De B19 die nu nog in mijn Volvo zit, ga ik eerst maken zodat ik weer een daily heb. Het B230FT blok ga ik daarnaast opbouwen, zodat ik alles erin kan tjoepen als het klaar is. ik heb nog genoeg te doen....