2 May 2011, 22:21
Ik lees net dit op de site van IPD USA betreffende radiators en KVSdoppen:
When replacing a faulty radiator keep in mind the stress put on the other heating/cooling components. The overflow bottle caps have a pressure rating and it is important to match the correct cap with the radiator. We do not recommend using the higher pressure (gray, green or white 150 KPa) caps as the higher pressures can cause your radiator and hoses to fail prematurely.
Nu heb ik een zwarte en groene dop, maar ik weet niet van welk jaar mijn radiator is. Heeft het nut om hogere druk op het koelwater te hebben als ik switch naar een B230 met Mitsubishi 15G en intercooler? Misschien dat jullie aan het nummer op mijn radiator kunnen zien of het van een koelsysteem afkomt waar een grijze, groene of witte 150KPA dop wordt gebruikt?
When replacing a faulty radiator keep in mind the stress put on the other heating/cooling components. The overflow bottle caps have a pressure rating and it is important to match the correct cap with the radiator. We do not recommend using the higher pressure (gray, green or white 150 KPa) caps as the higher pressures can cause your radiator and hoses to fail prematurely.
Nu heb ik een zwarte en groene dop, maar ik weet niet van welk jaar mijn radiator is. Heeft het nut om hogere druk op het koelwater te hebben als ik switch naar een B230 met Mitsubishi 15G en intercooler? Misschien dat jullie aan het nummer op mijn radiator kunnen zien of het van een koelsysteem afkomt waar een grijze, groene of witte 150KPA dop wordt gebruikt?