21 April 2011, 16:12
Uitlijnen en camber afstellen is in principe heel goed zelf te doen. Het is alleen een zeer tijdrovende klus.
Hoe je het ook bekijkt, even naar de uitlijner is toch het beste. Hier vroeg men alleen voor het toespoor afstellen al zo'n 70 euro. Voor camber kwam daar nog een bedrag bij.
Als het totaal 50 euro was had ik zeker niet zelf gedaan. Wil je toch zelf aan de slag, kijk even op Youtube.
Daar zijn tal van instructie video's te vinden.
Controleer ook de stuurkogels en wiellagerspeling voordat je gaat/laat uitlijnen.
Hoe je het ook bekijkt, even naar de uitlijner is toch het beste. Hier vroeg men alleen voor het toespoor afstellen al zo'n 70 euro. Voor camber kwam daar nog een bedrag bij.
Als het totaal 50 euro was had ik zeker niet zelf gedaan. Wil je toch zelf aan de slag, kijk even op Youtube.
Daar zijn tal van instructie video's te vinden.
Controleer ook de stuurkogels en wiellagerspeling voordat je gaat/laat uitlijnen.
Volvo 240 GL Automaat 1990. B230F Uppsala Zweden

