26 February 2011, 12:15
Goed nieuws voor allebei, er is geen pomp in de tank en er is geen brandstofrelais.
Ik denk dat die SU een beetje vies is van binnen. Die koepel bevat een aluminium luchtschuif, die precies in de koepel past. Waardoor hij (mbv een beetje olie) luchtdicht is en toch vrij op en neer beweegt. De koepel kan je er gewoon afhalen.
De Stromberg heeft dat opgelost met het rubber membraan. Was eigenlijk een truc om het patent van SU te omzeilen. Deze SU is de echte, the real McCoy. Nou ja, eigenlijk de SU HS6, die met apart vlotterkamertje.
Ik denk dat die SU een beetje vies is van binnen. Die koepel bevat een aluminium luchtschuif, die precies in de koepel past. Waardoor hij (mbv een beetje olie) luchtdicht is en toch vrij op en neer beweegt. De koepel kan je er gewoon afhalen.
De Stromberg heeft dat opgelost met het rubber membraan. Was eigenlijk een truc om het patent van SU te omzeilen. Deze SU is de echte, the real McCoy. Nou ja, eigenlijk de SU HS6, die met apart vlotterkamertje.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969