15 February 2011, 21:58
Dat klinkt in ieder geval goed.
Ik hoef me dus niet tegen te laten houden door de mechanische injectie bij de keuze van de Volvo. :-)
In de OMVL Dream beschrijving lees ik inderdaad dat de injectietijd wordt omgerekend van de benzineinjectietijd. Maar het lijkt me nog niet zo eenvoudig om deze aan de hand van een ECU uit een andere auto te bepalen.
O, verderop in de beschrijving lees ik wel dat de injectietijd berekend wordt adhv rpm, tps, en lambda, Maar dan staat er daarna weer een verhaal over 2 dimensionale maps die je kunt configureren en wel weer de benzine injectie tijd als input.
Ik heb ook bij agit-rijssen via het webformulier specifiek gevraagd of ze ook multipoint dampgas injectie inbouwen voor mechanische benzine injectie (K-jet) motoren.
Ik hoef me dus niet tegen te laten houden door de mechanische injectie bij de keuze van de Volvo. :-)
In de OMVL Dream beschrijving lees ik inderdaad dat de injectietijd wordt omgerekend van de benzineinjectietijd. Maar het lijkt me nog niet zo eenvoudig om deze aan de hand van een ECU uit een andere auto te bepalen.
O, verderop in de beschrijving lees ik wel dat de injectietijd berekend wordt adhv rpm, tps, en lambda, Maar dan staat er daarna weer een verhaal over 2 dimensionale maps die je kunt configureren en wel weer de benzine injectie tijd als input.
Ik heb ook bij agit-rijssen via het webformulier specifiek gevraagd of ze ook multipoint dampgas injectie inbouwen voor mechanische benzine injectie (K-jet) motoren.