31 January 2011, 15:06
Dat laatste is precies de bedoeling, Saint. Eerst alleen het as-uiteinde inspecteren en een nieuwe keerring plaatsen en na een paar dagen kijken of dit afdoende was. Mocht het desondanks daar toch weer gaan lekken, dan komt misschien een easy sleeve in beeld.
De nieuwe koppeling staat daar eigenlijk los van, maar omdat we toch eenmaal bezig zijn is met een uurtje extra doorsleutelen de bak er onderweg. Dit wilde ik toch ooit aanpakken i.v.m. "rinkelend" druklager.
Mooi dat veel mensen meedenken en adviezen geeft, dat is het fijne van dit Merk en Forum.
De nieuwe koppeling staat daar eigenlijk los van, maar omdat we toch eenmaal bezig zijn is met een uurtje extra doorsleutelen de bak er onderweg. Dit wilde ik toch ooit aanpakken i.v.m. "rinkelend" druklager.
Mooi dat veel mensen meedenken en adviezen geeft, dat is het fijne van dit Merk en Forum.
940 Estate LE 1998 B230FK+MBC Vialle LPG-G3 automaat Nautic Blue
245 estate 1976 B230F "De ouwe Blauwe", Prins VSI LPG G3 100 liter, AW71, Mellan Bla, Volvo lakkleur 121-00-1 244 sedan 1983 B23A "Big Nose" benzine, M47, Moerkbla Metallic Volvo lakkleur 200-2