30 January 2011, 18:25
Leuke oplossing!
Maar als je een gebruikte bak op de kop kan tikken en gelijk even een revisie setje aanschaft heb je ook geen lapmiddel nodig.
Gebruikte bak tussen de 75 en 125 euro en pakking setje.
http://www.vomd.nl/index.php?main_page=p...ts_id=1336
De prijzen van de lagers weet ik zo even niet maar zal ook niet buitensporig zijn, als ze tenminste aan vervanging toe zijn, meestal nog goed.
Als je bestaande bak al zo is in gesleten heeft hij al heel wat kilometers achter de rug.
Je weet wel wat je hebt maar is hij echt wel zo goed als je denkt, ken je de historie?
Er wordt heel wat af gejokt in autoland wat historie betreft.
De sleeve is natuurlijk een leuke oplossing, zeker als je een zeer zeldzame bak zou hebben.
Maar een M47, hoeveel wil je er hebben
Maar als je een gebruikte bak op de kop kan tikken en gelijk even een revisie setje aanschaft heb je ook geen lapmiddel nodig.
Gebruikte bak tussen de 75 en 125 euro en pakking setje.
http://www.vomd.nl/index.php?main_page=p...ts_id=1336
De prijzen van de lagers weet ik zo even niet maar zal ook niet buitensporig zijn, als ze tenminste aan vervanging toe zijn, meestal nog goed.
Als je bestaande bak al zo is in gesleten heeft hij al heel wat kilometers achter de rug.
Je weet wel wat je hebt maar is hij echt wel zo goed als je denkt, ken je de historie?
Er wordt heel wat af gejokt in autoland wat historie betreft.
De sleeve is natuurlijk een leuke oplossing, zeker als je een zeer zeldzame bak zou hebben.
Maar een M47, hoeveel wil je er hebben

240 GL was b230k en nu b230fb bj 1986 wit van mijn vrouw, 264 GLE 2.7 PRV bj 1979 zilver rijdend project, Volvo 940 estate b230fk blauw groen 1998 , Kawasaki Z 1000 MK2 1979 zwart, Suzuki DR 500s 1984 geel, Mercedes Sprinter 211 CDI mijn werkpaard