30 January 2011, 01:13
tav de maat, loshalen, ontroesten, schoonmaken en nauwkeurig opmeten. Nooit uitgaan van standaard productiemaat oid, passing is belangrijk.
de "lijm" ervoor die wij toen hadden was een of ander Loctite 2 componentenspul, waterdun meen ik, maar dat kan die leverancier je ook wel leveren.
Een originele volvo keerring zal niet lekker gaan, je asje wordt immers wat dikker op de plek van de sleeve..
de "lijm" ervoor die wij toen hadden was een of ander Loctite 2 componentenspul, waterdun meen ik, maar dat kan die leverancier je ook wel leveren.
Een originele volvo keerring zal niet lekker gaan, je asje wordt immers wat dikker op de plek van de sleeve..

Volvofanaat met vroeger zweefvliegneigingen, tegenwoordig vlieg ik op (of van) de MTB. :-)
Huidige vloot: V70n T5 '01 >430K / 240 2.0 Polar xx-01-93 399K
Huidige vloot: V70n T5 '01 >430K / 240 2.0 Polar xx-01-93 399K