27 January 2011, 20:30
De keerring tussen bak en uitgaande as van mijn 245 (B230f, M47 1993) is 5 maanden (en zo'n 9000 km) geleden vervangen door mijn garage. Sinds kort lekt hij weer (druppels op de grond). Wat is wijsheid?
* De onlangs vernieuwde keerring weer vervangen? (dit was niet een Volvo keerring, maar alternatief merk)
* Tweede keerring voor/achter de huidige plaatsen zodat er een dubbele buffer zit om olieverlies tegen te gaan, zoals de monteur opperde.
* andere suggesties van jullie kant........?
Maakt het merk keerring nog verschil qua afdichting en/of kwaliteit?
Advies is welkom!
* De onlangs vernieuwde keerring weer vervangen? (dit was niet een Volvo keerring, maar alternatief merk)
* Tweede keerring voor/achter de huidige plaatsen zodat er een dubbele buffer zit om olieverlies tegen te gaan, zoals de monteur opperde.
* andere suggesties van jullie kant........?
Maakt het merk keerring nog verschil qua afdichting en/of kwaliteit?
Advies is welkom!
940 Estate LE 1998 B230FK+MBC Vialle LPG-G3 automaat Nautic Blue
245 estate 1976 B230F "De ouwe Blauwe", Prins VSI LPG G3 100 liter, AW71, Mellan Bla, Volvo lakkleur 121-00-1 244 sedan 1983 B23A "Big Nose" benzine, M47, Moerkbla Metallic Volvo lakkleur 200-2