26 December 2010, 14:27
Controleer eens of je als je de boel op LPG hebt staan en contactsleutel omdraait twee klikken hoort
op dat moment moeten zowel de tankafsluiter als de magneetklep voor de verdamper tegelijk opengaan.
Die spoelen willen nog wel eens stukgaan of de bekabeling ernaartoe is ral. kijk ook de massapunten van
deze afsluiters eens goed na, vele gasinbouwers houden er vreemde electiesche gedachten op na is mij opgevallen.
Ik heb me daar ooit de blubber naar gezeocht met de 164e, die zomaar ineens stopte onder t rijden en dan echt niet meer wou
bleek uiteindelijk een rot massacontact van de achterste afsluiter te zijn, en ja als die dichtzit gebeurt er verder weinig meer ..
op dat moment moeten zowel de tankafsluiter als de magneetklep voor de verdamper tegelijk opengaan.
Die spoelen willen nog wel eens stukgaan of de bekabeling ernaartoe is ral. kijk ook de massapunten van
deze afsluiters eens goed na, vele gasinbouwers houden er vreemde electiesche gedachten op na is mij opgevallen.
Ik heb me daar ooit de blubber naar gezeocht met de 164e, die zomaar ineens stopte onder t rijden en dan echt niet meer wou
bleek uiteindelijk een rot massacontact van de achterste afsluiter te zijn, en ja als die dichtzit gebeurt er verder weinig meer ..

Volvofanaat met vroeger zweefvliegneigingen, tegenwoordig vlieg ik op (of van) de MTB. :-)
Huidige vloot: V70n T5 '01 >430K / 240 2.0 Polar xx-01-93 399K
Huidige vloot: V70n T5 '01 >430K / 240 2.0 Polar xx-01-93 399K