20 December 2010, 19:11
lambdasonde gewoon dicht bij motor, als je turbo hebt er na plaatsen in de downpipe. Ik heb em in de eerste bocht. Zo plaatsen dat er geen condens in kan blijven staan.
De K as is een stuk feller dan de VX. Zelf niet zon VX as liefhebber. Loopt allemaal mooi er mee maar een V, D, H, K etc gaan harder. De VX heeft de V inlaatnok en de X uitlaatnok. Die X nok is kleiner dus je hebt minder uitlaatflow, precies waar de 8v koppen toch wat minder goed in zijn. lijkt me wat dat betreft niet echt goed. kijk je naar de KG2T (een van de betere turbo nokkenassen), dan zie je dat die meer lift op de uitlaatkant heeft.
De K as is een stuk feller dan de VX. Zelf niet zon VX as liefhebber. Loopt allemaal mooi er mee maar een V, D, H, K etc gaan harder. De VX heeft de V inlaatnok en de X uitlaatnok. Die X nok is kleiner dus je hebt minder uitlaatflow, precies waar de 8v koppen toch wat minder goed in zijn. lijkt me wat dat betreft niet echt goed. kijk je naar de KG2T (een van de betere turbo nokkenassen), dan zie je dat die meer lift op de uitlaatkant heeft.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni