18 December 2010, 21:56
je hebt de keuze:
Low-impedantie (Low-Z) MET de weerstanden ertussen
OF
High-impedantie(high-Z) ZONDER de weerstanden ertussen.
Het gaat er maar om dat de ECU de juiste impedantie 'zien' of 'voelt' zodat het heel blijft.
mijn gifgroene injectoren komen van FiveO en hebben Bosch nummer 280 150 558 , type XL3V-A9A
Ik heb ze gebruikt samen met de weerstanden. Dat werkte prima.
Ik heb ze op de volgende manier gebruikt:
- standaard LMM + 2,5bar FPR + 440CC/min + hoge boost (1+bar) + brandstof Benzine RON98
- standaard LMM + 3bar FPR + 440CC/min + hoge boost (1+bar) + brandstof E85! (85% alcohol)
- 012 LMM van Volvo 960 + 3bar FPR + 440CC/min + middelhoge boost (0,85bar) + brandstof RON98
Onder alle boven beschreven situaties loopt de motor perfect lambda=1 dus geen stationair problemen en APK-OK
Alle varianten werken prima na enige inleertijd van de LH2.4 ECU. (LH2.4 is adaptief!)
De E85 variant loopt extreem goed: 247km/h op GPS... met een T3 cosworth turbo en full 3" uitlaat en een K-cam.
Het enige vervelende aan E85 is de zeer matige koudstart bij temps onder 5C en het 20-30% hogere verbruik. (er zit nu eenmaal minder energie in alcohol!! Dus moet je voor hetzelfde vermogen meer inspuiten...)
Low-impedantie (Low-Z) MET de weerstanden ertussen
OF
High-impedantie(high-Z) ZONDER de weerstanden ertussen.
Het gaat er maar om dat de ECU de juiste impedantie 'zien' of 'voelt' zodat het heel blijft.
mijn gifgroene injectoren komen van FiveO en hebben Bosch nummer 280 150 558 , type XL3V-A9A
Ik heb ze gebruikt samen met de weerstanden. Dat werkte prima.
Ik heb ze op de volgende manier gebruikt:
- standaard LMM + 2,5bar FPR + 440CC/min + hoge boost (1+bar) + brandstof Benzine RON98
- standaard LMM + 3bar FPR + 440CC/min + hoge boost (1+bar) + brandstof E85! (85% alcohol)
- 012 LMM van Volvo 960 + 3bar FPR + 440CC/min + middelhoge boost (0,85bar) + brandstof RON98
Onder alle boven beschreven situaties loopt de motor perfect lambda=1 dus geen stationair problemen en APK-OK
Alle varianten werken prima na enige inleertijd van de LH2.4 ECU. (LH2.4 is adaptief!)
De E85 variant loopt extreem goed: 247km/h op GPS... met een T3 cosworth turbo en full 3" uitlaat en een K-cam.
Het enige vervelende aan E85 is de zeer matige koudstart bij temps onder 5C en het 20-30% hogere verbruik. (er zit nu eenmaal minder energie in alcohol!! Dus moet je voor hetzelfde vermogen meer inspuiten...)