17 December 2010, 21:54
janspeed schreef:je kan beter het boschnr intikken in google. dan zijn er zat lijstjes te vinden waarin dan alle specs te vinden zijn zoals impedantie, flow per min en bij welke brandstofdruk dat dan is.http://www.fuelinjector.citymaker.com/ca...145860.htm heb je deze? maar is 14,5 OHM
let op, niet alle injectoren zijn gelijk qua lengte, pasvorm en electrische connector.
ik heb zelf gifgroenkleurige 440cc/min @ 3bar injectoren van http://www.fiveomotorsport.com gekocht en die doen het prima en zijn een straight dropin vervanging voor de orginele groene turbo injectoren (dus MET ballastweerstanden!)
Let je niet goed op de impedantie van de injectoren dan kan je vrij snel de injector aanstuur circuits in de ECU opblazen.
240 GL was b230k en nu b230fb bj 1986 wit van mijn vrouw, 264 GLE 2.7 PRV bj 1979 zilver rijdend project, Volvo 940 estate b230fk blauw groen 1998 , Kawasaki Z 1000 MK2 1979 zwart, Suzuki DR 500s 1984 geel, Mercedes Sprinter 211 CDI mijn werkpaard