17 December 2010, 18:35
Zomaar een vraag:
Heb een b230fk blok omgebouwd voor mijn 264gle.
Grotere turbo T4
Nu mijn vraag waar ik niet veel over kan vinden, heb begrepen dat je voorschakelweerstanden bij het originele systeem met de groene injectors nodig hebt.
Maar de injectors van bijvoorbeeld een 850 hebben dat weer niet omdat die er in zouden zitten, heb ik dat goed begrepen?
Maar welke kleuren injectors zijn geschikt en tot hoeveel vermogen hoort er bij welke? (voor een 4 cilinder dus en geen 5 met dezelfde cilindr inhoud 2300cc)
Is er ergens op het net een lijst te vinden?.
Kan aan een setje rode komen, leuke kleur past goed bij het blok maar wat zijn de specs? en zouden ze zonder die weerstanden werken?
Ik verwacht ongeveer tussen de 200 a 300 pk uit het blok te gaan halen
Alvast bedankt
Heb een b230fk blok omgebouwd voor mijn 264gle.
Grotere turbo T4
Nu mijn vraag waar ik niet veel over kan vinden, heb begrepen dat je voorschakelweerstanden bij het originele systeem met de groene injectors nodig hebt.
Maar de injectors van bijvoorbeeld een 850 hebben dat weer niet omdat die er in zouden zitten, heb ik dat goed begrepen?
Maar welke kleuren injectors zijn geschikt en tot hoeveel vermogen hoort er bij welke? (voor een 4 cilinder dus en geen 5 met dezelfde cilindr inhoud 2300cc)
Is er ergens op het net een lijst te vinden?.
Kan aan een setje rode komen, leuke kleur past goed bij het blok maar wat zijn de specs? en zouden ze zonder die weerstanden werken?
Ik verwacht ongeveer tussen de 200 a 300 pk uit het blok te gaan halen
Alvast bedankt
240 GL was b230k en nu b230fb bj 1986 wit van mijn vrouw, 264 GLE 2.7 PRV bj 1979 zilver rijdend project, Volvo 940 estate b230fk blauw groen 1998 , Kawasaki Z 1000 MK2 1979 zwart, Suzuki DR 500s 1984 geel, Mercedes Sprinter 211 CDI mijn werkpaard