13 January 2006, 11:25
Klinkt eigenlijk ook een beetje boel naar koppakking problemen......
Ik denk dat de koelslangen ook hard worden? Mogelijk dat er al koelvloeistof omhoogkomt vrijwel direct na het starten? Als er water in de cylinders komt zorgt dat ook voor slechter lopen (heb het meegemaakt met een maestro diesel).
Als je hebt gestart en hij is nog koud (binnen 1 a 2 minuten na starten) komt dan de zojuist gevulde koelvloeistof weer borrelelend uit het expansievat? Worden de slangen al hard met de dop erop?
Waterdamp in de uitlaatgassen zegt helaas niet zoveel met LPG en zeker niet met dit weer. Onze 245 doet er bijna 10 km over wil ik minder damp in de achteruitkijk spiegel zien.
Marc
Ik denk dat de koelslangen ook hard worden? Mogelijk dat er al koelvloeistof omhoogkomt vrijwel direct na het starten? Als er water in de cylinders komt zorgt dat ook voor slechter lopen (heb het meegemaakt met een maestro diesel).
Als je hebt gestart en hij is nog koud (binnen 1 a 2 minuten na starten) komt dan de zojuist gevulde koelvloeistof weer borrelelend uit het expansievat? Worden de slangen al hard met de dop erop?
Waterdamp in de uitlaatgassen zegt helaas niet zoveel met LPG en zeker niet met dit weer. Onze 245 doet er bijna 10 km over wil ik minder damp in de achteruitkijk spiegel zien.
Marc
Volvo 245 GL estate 613.000 and stopt counting (and owning)<br />Volvo 945 2.3 I.C. (LPT/LPI) 269000 and started counting