12 October 2010, 22:04
carb spruitstuk levert nog wat andere problemen op ....
Wat doe ik met die zoveel bar benzine druk die mijn brandstof pomp levert bijvoorbeeld?
Het is het makkelijkst (en leukst) om de huidige configuratie betreft brandstof voorziening intact te houden, en dus met zo min mogelijk niet orginele onderdelen de boel te verbeteren. (zo min mogelijk verbouwen dus).
Waardoor ontstaat dat PK verlies dan eigenlijk ?
Die andere assen, zijn die zonder meer uitwisselbaar met de mijne?
Heb ik daar niets anders bij nodig?
Gewoon open maken, omwisselen en weer terug dicht schroeven?
Klinkt mooi!
Wat doe ik met die zoveel bar benzine druk die mijn brandstof pomp levert bijvoorbeeld?
Het is het makkelijkst (en leukst) om de huidige configuratie betreft brandstof voorziening intact te houden, en dus met zo min mogelijk niet orginele onderdelen de boel te verbeteren. (zo min mogelijk verbouwen dus).
Waardoor ontstaat dat PK verlies dan eigenlijk ?
Die andere assen, zijn die zonder meer uitwisselbaar met de mijne?
Heb ik daar niets anders bij nodig?
Gewoon open maken, omwisselen en weer terug dicht schroeven?
Klinkt mooi!
mijn vrouw en ik delen een auto, als ie vies of stuk is, is ie van mij ......