Topics: 42
Altijd leuk iets verbeterd te hebben!
En nou maar afwachten wat het verbruik doet
Jaja, het heeft me maar een paar honderd euro extra aan brandstof gekost hahaha.
:-*
Topics: 84
Mooi. Heb je nou nog iets gevonden waarvan je dacht dit is wel erg veel prut/uitgedroogd/gescheurd/achterstevoren? En komt er nog een foto van de herboren gasfabriek?
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
Topics: 22
Dirk242 schreef:Het zit weer in elkaar. Pa heeft het afgemaakt terwijl ik op school zat.
Er is nog een pakking over, die we nergens konden vinden. Zou het kunnen dat er weer verschil per carburateur is? Het ding is namelijk helemaal uit elkaar gegaan.
Kijk wat het verschil nu is, ik ga een rondje rijden.
Inderdaad Dirk, bij sommige carburateurs moet een dubbele pakking worden gebruikt. Ik heb hem ook nog liggen. :'(
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Topics: 25
Hèhè :o :o :o
Eindelijk is het hem dan toch gelukt,met of zonder hulp dat maakt niet uit,als dat chocolaatje maar weer rolt en zijn naam eer aan doet ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Nu kom je zaterdag toch wel met je eigen auto hè Dirk
Jelmar is hier ook al geweest met James ook al mankeert er wat aan,leuk ding trouwens die James:
Ik heb gister met Ruud gebeld en hem beloofd om met hem mee te rijden.
De lpg-inbouwer belde net dat mijn auto eerder kon komen. Die wordt morgen dus weggebracht en ik kan hem als het goed is vrijdag weer ophalen. Als hij dan een beetje lekker loopt dan kom ik op eigen gelegenheid. Dan kunnen jullie meteen zien hoe het bij HPO wordt ingebouwd. Of wil je nog steeds niet om die (geen) backfire garantie?