Berichten: 11.670
Topics: 289
Lid sinds: Jan 2009
ah.. ik denk dat voor die luikjes de nadenkit net zo goed werkt..
zojuist is de doos met Capotech binnen, morgen de compressor(tje) van de buurman pikken en iig de beide voorbalkjes inwendig behandelen met RX 5, kan dat alvast z'n vernietigende werk doen..
Berichten: 11.670
Topics: 289
Lid sinds: Jan 2009
..duss gasfles vandaag omgeruild tegen een volle..
..nog enkele stukjes gedicht, het binnenscherm boven het stuurhuisch was plaatselijk 'gebarsten' , lees, gescheurd door dunner worden. Niet dat je daar het hele ding voor overhoop haalt, maar met een zaagblaadje doorgegaan totdat het 'steviger' word, en weer dicht..
..vervolgens verder met de '3 etages' van radiatorbalk naar binnenscherm..
..ben bij '1 etage' blijven plakken, de volle gasfles blijkt leeg te zijn.. :frown:..
Berichten: 6.729
Topics: 163
Lid sinds: Aug 2006
Gebakken lucht maar dan anders
Berichten: 11.670
Topics: 289
Lid sinds: Jan 2009
Dopski schreef:Gebakken lucht maar dan anders 
..leek meer op elektrisch lassen.. :mad: anywho, ff zien of ik um weer tegen een andere kan ruilen, moet nog even kijken of ook hier geen 'huurmerk' op staat, anders istie ook niet te ruilen in de winkel..
Berichten: 605
Topics: 78
Lid sinds: Nov 2008
Sapperdeflap Jambon,
Dit draadje zat een beetje verstopt! Mooi werk! Zeker de laatste lasactiviteiten zijn erg netjes!
Goed om te weten dat er zo'n specialist in de buurt zit!
Grijze 245's. '83 b21et en '92 b230 FK, gewoon, lekker vlot.
Berichten: 11.670
Topics: 289
Lid sinds: Jan 2009
Stevves schreef:Sapperdeflap Jambon,
Dit draadje zat een beetje verstopt! Mooi werk! Zeker de laatste lasactiviteiten zijn erg netjes!
Goed om te weten dat er zo'n specialist in de buurt zit!
Nou, de echte las-pecialist zit in de buurt in Oisterwijk..
Berichten: 605
Topics: 78
Lid sinds: Nov 2008
Jambon schreef:Nou, de echte las-pecialist zit in de buurt in Oisterwijk..
*inbreken op draadje*
misschien een stomme vraag maar...wie bedoel je dan? Zou je een een poging durven wagen om een rupsje op t scheurtje in m'n simons einddemper te leggen?
*einde inbreken op draadje*
Grijze 245's. '83 b21et en '92 b230 FK, gewoon, lekker vlot.
Berichten: 11.670
Topics: 289
Lid sinds: Jan 2009
oh dat kan altijd, hangt er van af hoe 'dun' het is natuurlijk..
Berichten: 11.670
Topics: 289
Lid sinds: Jan 2009
..ook zonder gas kun je verder prutsen..
..de beide balken uitwendig in de 'prut' gezet, de 'zichtdelen' onder de rand met zwâghte chassislak, heb nog een oud blik "de Beer" staan, met Owatrol in beweging gekregen.. Met deze temperaturen zal het een maand of 8 duren voordat de boel droog is..
..en onder de noemer 'kleine gaatjes worden groot' ..
Berichten: 671
Topics: 39
Lid sinds: Sep 2011
Dat ben ik dus , Kevin van
http://www.autolassen.nl
Is een simons niet van een speciale alluminium legering dat is bijna onmogelijk te lassen.
einde sluikreclame
Stevves schreef:*inbreken op draadje*
misschien een stomme vraag maar...wie bedoel je dan? Zou je een een poging durven wagen om een rupsje op t scheurtje in m'n simons einddemper te leggen?
*einde inbreken op draadje*