Boele schreef:Raymond,
Petje af voor je doorzettingsvermogen. Zo zie je dat de body een stuk beter leek dan hij is. Ook dit is wel te fixen natuurlijk!
hmm.. je bedoeld vast een stuk slechter dan hij leek.. en ja alles is te fixen, maar daar moet ik wel iemand met een aanhanger voor inhuren..
alles op een rij..
Ik zocht een goede donor-body op kenteken, doel, techniek en tunnel overzetten en eventueel wat plekken herstellen. Plaatwerk overhangen, waar nodig in de kleur en voorlopig ff rijden want geen auto..
werk achteraf nodig
binnenschermen vóór deels roest herstellen
schutbord roest herstellen
alle bodemsecties veel roest herstellen
paravaan roest herstellen
dorpel rechts achter roest herstellen
dorpel links achter dubieus, loopt niet netjes door en de lange naad onder is ook niet recht, beetje doorgezakt..
binnenscherm tegen bodem links achter roest herstellen
balk boven linker achterwiel roest herstellen
de bekende hoeken bij reservewiel bakken roest herstellen, zit nu plaatjes en 'plastic' in
de 'kont' roest herstellen
..en als kers op de cake, linker voorbalk (laten) vervangen..
Eigenlijk een totaal renovatie van een slechte body. Er is nagenoeg niets aan inwendige bescherming gedaan, behalve de vele plastic dopjes op de verkeerde plaatsen, dus status holle ruimten.. zeg het maar..
En Boele, het lijkt dan wel op doorzettingsvermogen, eerder moeten, maar die is behoorlijk eindig de laatste tijd kan ik je zeggen.. De protesten uit 'de familie' helpen ook niet erg.. en het móet vóor de winter af zijn want mijn tijd dringt..
Ik ga er vandaag nog eens goed over nadenken (als ik dat vannacht al niet heb gedaan)..