30 March 2013, 09:24
Ziet er mooi em blauw uit, natuurlijk!
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
De Blauwe
|
30 March 2013, 09:24
Ziet er mooi em blauw uit, natuurlijk!
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
30 March 2013, 10:59
Dennis je bent een held!
Wat een plaatje zeg. Dat beugeltje voor die MCB heb je echt geniaal gefabriceerd!
30 March 2013, 13:05
Jemig, dat ziet er toch echt goed uit zeg!
30 March 2013, 19:06
Geniaal!!
30 March 2013, 21:28
Stevves schreef:Mooi hoor Dennis! Hoever ben je nu af van het daadwerkelijk omdraaien van de sleutel? Misschien heb ik het gemist in je hele verhaal hoor, maar kum je die koelslangen zelf zo 'op maat' buigen/verhitten zodat ze de vorm aannemen die jij wil? De koelslangen kun je niet op maat buigen of verhitten, deze zijn zo op maat gefabriceerd. Wat ik nog moet doen voor de sleutel om kan?: - massa punt maken benzinepomp in kofferbak - 1 benzine slang vastzetten bij de tank onder de auto - vacuumleidingen aansluiten - waterkoeling van de turbo aansluiten op het koelsysteem En verder: - GT spoiler vast maken - gaskabel komt nieuw binnen, en ook de krukaspositie sensor is onderweg (voor de zekerheid) - kilometerkabel inkorten en steuntje maken voor de sensor boven de aandrijfas voor km-telleraandrijving - meters aansluiten (massa, verlichting en signaal. Kabelboompje ligt er al) - motorkap monteren - bevestigingen voor Sparco's maken - bougiekabels inkorten (had deze destijds gekocht voor de normale 240-setup toen ik nog niet wist dat ik Wasted Spark ging rijden) - stuurkogels vast en uitlijnen - E-fan aansluiten via schakelaar op dashboard
30 March 2013, 21:32
Bedankt iedereen voor de complimenten! Morgen maar weer eens verder, vanavond ga ik eens goed uitrusten van al die nachtelijke uurtjes. Heel deze week ongeveer 15 uur slaap.... ZZzzz
30 March 2013, 21:48
Zozo, seht schon gut aus! Enige puntje van kritiek dat ik kan bedenken: maak es een paar foto's met een fatsoenlijke camera ;-).
Volvo 142 '72 Gesloopt
Volvo 240DL '88 Verkocht Volvo S70 '97 Verkocht Volvo V70 '08 --> Daily driver Volvo 242 Turbo Projectje --> http://volvolvo.nl/threads/9146-Mijn-Volvo-242-turbo Volvo 940 '90 Carbagerun project -->http://volvolvo.nl/threads/14646-carbage...ditie-2014 |
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|