Inderdaad, en de "crushtubes" (de bussen die in de PU zelf komt voor de bouten).
Nou, de ijzeren bus die in de achteras komt (welke ik gisteren klaar had gemaakt), ging er niet in haha. Op een gegeven moment wou ie niet meer verder, maar ook niet terug. Stuk metaal erover en dan de hamer gebruiken deed ook geen wonderen. Daarna rechtstreeks op de bus maar toen trok alles krom. Was weer gezellig...
Gelukkig had ik nog zo'n bus van de oude achteras, deze heeft gestookt en het rubber verwijderd. Deze helemaal schoongemaakt, de bevestigingen op de nieuwe as loeiheet gestookt en toen gingen ze er prima in. Water erover heen, en hij zat muurvast.
Alvast verder gegaan met het schoonmaken van de nieuwe as met terpentine, straks eerst een keer met de hogedrukspuit erover heen janken. Dan kan alles weer mooi in de bitumen.
Edit: van de nieuwe as de olie eraf gehaald, in de magnetische plug zat wat ijzerslijpsel, maar de olie zelf zag er prima uit gelukkig. Weet iemand wat voor olie in de achteras moet?
Nou, de ijzeren bus die in de achteras komt (welke ik gisteren klaar had gemaakt), ging er niet in haha. Op een gegeven moment wou ie niet meer verder, maar ook niet terug. Stuk metaal erover en dan de hamer gebruiken deed ook geen wonderen. Daarna rechtstreeks op de bus maar toen trok alles krom. Was weer gezellig...
Gelukkig had ik nog zo'n bus van de oude achteras, deze heeft gestookt en het rubber verwijderd. Deze helemaal schoongemaakt, de bevestigingen op de nieuwe as loeiheet gestookt en toen gingen ze er prima in. Water erover heen, en hij zat muurvast.
Alvast verder gegaan met het schoonmaken van de nieuwe as met terpentine, straks eerst een keer met de hogedrukspuit erover heen janken. Dan kan alles weer mooi in de bitumen.
Edit: van de nieuwe as de olie eraf gehaald, in de magnetische plug zat wat ijzerslijpsel, maar de olie zelf zag er prima uit gelukkig. Weet iemand wat voor olie in de achteras moet?