4 April 2012, 20:07
Breed en laag that's the way!!
Groeten van Frans
De Blauwe
|
4 April 2012, 20:24
Daarom ben ik zo in trek.
4 April 2012, 23:27
Waarom heb je geen afbijt gebruikt en het geoxideerde gedeelte met de staalborstelkop behandeld?
4 April 2012, 23:40
Ik heb eens van die afbijt geprobeerd op wat onderdelen (waar ook deze lak op zat), maar dat schoot helemaaaal niet op. Zodoende.
10 April 2012, 17:46
Vandaag maar de motorkap in de primer gezet, heb er alleen geen fotootje van.
Verder was ik niet helemaal tevreden over een stuk plaatwerk, aangezien je een reliëf zag door de oude lak (wat er nog op zat) en het geschuurde/kale (ivm roest). ![]() (valt niet echt op, maar is te zien net iets boven het gat waar de slotvanger gemonteerd zit) Dussss.... ![]()
10 April 2012, 19:59
Zeker een kilo mooier geworden zonder al die verf!
10 April 2012, 20:37
Afbijt?, stralen? of ouderwetse slijptol op de boormachine?
beter lezen rob..... (heb nix gezegd..) Citaat:Ik heb eens van die afbijt geprobeerd op wat onderdelen (waar ook deze lak op zat), maar dat schoot helemaaaal niet op. Zodoende. ![]()
12 April 2012, 21:51
Had dinsdag btw nog wat dingen gespoten, zoals dat gepolijste oliefilterdingeske. Had niet de gedachte dat het gepolijste ook echt zo mooi zou blijven. Met (hittebestendige) hoogglans blanke lak zou het misschien gaan, maar ik vind dit ook een stuk chiquer. Heb de spullen even op het blok gezet (ook de alu plaat wat rond het krukas- en oliepomppoulie gaat), en het is echt gelikt.
![]() Hier was het net gespoten, dus ziet er "nat" uit, maar dat is mooi opgedroogd.
12 April 2012, 23:01
Ziet er shiney uit. Maar is dit zilver(wheelspray?) uit een busje, of een blanke lak op gepolijst alu?
12 April 2012, 23:05
Nee hittebestendig in alu kleur. Speciaal geschikt voor motorblokken (ivm temperatuur).
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|