2 May 2017, 13:51
zo afgelopen weken flink aan de volvo gewerkt, had wat mooie filmpjes gemaakt maar photobucket heeft de grootste moeite om überhaupt een foto te uploaden.
Ging allemaal redelijk probleemloos behalve een roestplek die gerepareerd moest worden, helaas bij het uitslijpen ook de remleidingen doorgeslepen haha. Allemaal weer gerepareerd achteraf en het zit er nu goed in!
En de wielen er onder gezet, er nog geen honderd meter mee gereden of ze bleken al voor geen meter te passen, schuurde aan alle kanten bij het inveren. dus voorlopig weer de originele er onder.
voor 25 april stond de afspraak voor apk, echter alleen nu door een niet functionerend brandstofpomprelais er niet doorheen gekomen. Kon de pomp wel doorschakelen en de auto starten alleen mag dit natuurlijk niet voor de apk. Vandaag een gloednieuwe binnen gekregen dus even kijken wat het doet, een andere tweedehandse maakte niet het verschil. Ik krijg wel 12v op de 30 stekker. Nu doorgelinkt op 15 zodat bij het aanzetten van het contact de pompen gelijk gaan draaien. 87 en 87b kregen helemaal niks door. Het volgende schema ga ik wel uitproberen aangezien het al de zoveelste keer is dat er hier problemen mee zijn;
Updates volgen; er zit namelijk een flinke scheur in het uitlaatspruitstuk waardoor je het liefst heel ver met je hoofd buiten het raam hangt, happend naar frisse lucht.
Ging allemaal redelijk probleemloos behalve een roestplek die gerepareerd moest worden, helaas bij het uitslijpen ook de remleidingen doorgeslepen haha. Allemaal weer gerepareerd achteraf en het zit er nu goed in!
En de wielen er onder gezet, er nog geen honderd meter mee gereden of ze bleken al voor geen meter te passen, schuurde aan alle kanten bij het inveren. dus voorlopig weer de originele er onder.
voor 25 april stond de afspraak voor apk, echter alleen nu door een niet functionerend brandstofpomprelais er niet doorheen gekomen. Kon de pomp wel doorschakelen en de auto starten alleen mag dit natuurlijk niet voor de apk. Vandaag een gloednieuwe binnen gekregen dus even kijken wat het doet, een andere tweedehandse maakte niet het verschil. Ik krijg wel 12v op de 30 stekker. Nu doorgelinkt op 15 zodat bij het aanzetten van het contact de pompen gelijk gaan draaien. 87 en 87b kregen helemaal niks door. Het volgende schema ga ik wel uitproberen aangezien het al de zoveelste keer is dat er hier problemen mee zijn;
Updates volgen; er zit namelijk een flinke scheur in het uitlaatspruitstuk waardoor je het liefst heel ver met je hoofd buiten het raam hangt, happend naar frisse lucht.
Blauwe 1984 245 B21ET Intercooler