Topics: 1
ik ben een gelukkige eigenaar van een volvo 240 gl maar nu kwam ik er achter dat er dus centrale deurvergrendeling op zit doormiddel van weerstand in het slot,
bij het plaatsten van een nieuwe sluitrelais,gingen de deuren gelijk op slot dus dacht jippie maar nu gingen ze niet meer open met sleutel dus dat was een mindere jippie.
als je handmatig het knopje van het slot indrukt hoor je klikken in het dashbord gedeelte.
nu is mijn vraag help mij hoe krijg ik de centrale deur vergrendeling werkend.
Topics: 56
Aan de bestuurderskant zit een schakelaar om het slot heen daar zit meestal wat vuil en/of rottigheid, moet je dat maar eens controleren.
![[Afbeelding: blackmoose.png]](http://img829.imageshack.us/img829/2489/blackmoose.png)
Volvo 240 GL automaat 1983 Big Nose B230F (Helaas in onderdelen verkocht)
VW T3 camper TD
Topics: 289
je kunt ook daar 1 module bij plaatsen en vervolgens het hele spul op een afstandbedienbaar systeempje aansluiten, heb je daar geen last meer van..
Topics: 1
Jambon schreef:je kunt ook daar 1 module bij plaatsen en vervolgens het hele spul op een afstandbedienbaar systeempje aansluiten, heb je daar geen last meer van..
bedankt mensen voor de tips waar is zo`n module te begaan voor je central lock
Topics: 56
14 September 2011, 18:28
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 14 September 2011, 18:31 door Black Moose.)
![[Afbeelding: blackmoose.png]](http://img829.imageshack.us/img829/2489/blackmoose.png)
Volvo 240 GL automaat 1983 Big Nose B230F (Helaas in onderdelen verkocht)
VW T3 camper TD
Topics: 107
Op Marktplaats staan vaak afstandbedieningssetjes voor een derde van die prijs. Maar over de kwaliteit kan ik weinig zeggen.
ze zijn goedkoop, gaat r iets stuk, gewoon een andere er in, maar dat loopt zo'n vaart niet. Ik ga morgen de linker helft ervan inbouwen (rechts zit al)
Topics: 38
Ik heb de hele set bij Spy Europe gekocht (aanzienlijk goedkoper dan Conrad en zou me niets verbazen als het exact hetzelfde spul is). Werkt al 1,5 jaar prima. Verkopen complete sets en losse onderdelen.
Arjan. schreef:Ik heb de hele set bij Spy Europe gekocht (aanzienlijk goedkoper dan Conrad en zou me niets verbazen als het exact hetzelfde spul is). Werkt al 1,5 jaar prima. Verkopen complete sets en losse onderdelen.
dat spul dus, Ã
n je kunt op basis van wat al in de auto zit nu ale 4 deuren op afstand openenen. De "motortjes" kun je ook goed op de originele steuntjes monteren..