22 August 2011, 14:48
Gedoe met de amazon blijft maar doorgaan, vanmorgen de benzinetank leeg getrokken want de benzine welke erdoor kwam was toch wel wat bruinig. Met zo'n hip cameratje even in de tank gekeken en zag dat de roestvorming erg meeviel gelukkig. Beetje verse benzine erin en starten maar.
Starten ging ook prima alleen moest ik flink gas bijgeven tot de motor warm was. Als ik de choke uit trok (al was het maar een beetje) begon hij te stotteren en dreigde af te slaan. Bij mijn weten is de choke er toch juist voor om de motor aan de gang te houden als deze nog koud is??
Iemand een idee wat hier aan de hand is?
ps het gaat om een b18a blok, carb is vernieuwd dus deze kan het niet zijn lijkt me.
Starten ging ook prima alleen moest ik flink gas bijgeven tot de motor warm was. Als ik de choke uit trok (al was het maar een beetje) begon hij te stotteren en dreigde af te slaan. Bij mijn weten is de choke er toch juist voor om de motor aan de gang te houden als deze nog koud is??
Iemand een idee wat hier aan de hand is?
ps het gaat om een b18a blok, carb is vernieuwd dus deze kan het niet zijn lijkt me.