7 April 2011, 01:30
Ben nu alweer een paar weken verder :-\
En wil toch echt weer gaan rijden met mijn 245 uit '75. Nu helemaal met deze benzine prijs en een XC onder je kont.
Ik ben nu met mijn 2e setje remklauwen bezig maar het wilt niet vlotten.
Alles gaat redelijk goed schoonmaken,(cupjes terug duwen enzo), ontluchten ed.
Alleen blijven na het ontluchten de cupjes uit staan met het gevolg dat er totaal geen beweging meer zit in mijn wielen??
Ook hoor ik sinds ik ermee bezig ben (bij draaiende motor) een fluittoon bij de rembekrachtiger. Als ik dan duw op het reservoir of wiebel met de hoofdremcilinder is het minder of
krijg ik toonverschil. vacuumslang is al vervangen.
Kan er iets mis zijn met de rembekr of het membraam? Kan ket dan ook miss te maken hebben de cupjes die niet terug willen??
Ik hoor het graag!
En wil toch echt weer gaan rijden met mijn 245 uit '75. Nu helemaal met deze benzine prijs en een XC onder je kont.
Ik ben nu met mijn 2e setje remklauwen bezig maar het wilt niet vlotten.
Alles gaat redelijk goed schoonmaken,(cupjes terug duwen enzo), ontluchten ed.
Alleen blijven na het ontluchten de cupjes uit staan met het gevolg dat er totaal geen beweging meer zit in mijn wielen??
Ook hoor ik sinds ik ermee bezig ben (bij draaiende motor) een fluittoon bij de rembekrachtiger. Als ik dan duw op het reservoir of wiebel met de hoofdremcilinder is het minder of
krijg ik toonverschil. vacuumslang is al vervangen.
Kan er iets mis zijn met de rembekr of het membraam? Kan ket dan ook miss te maken hebben de cupjes die niet terug willen??
Ik hoor het graag!
245 B21 1975<br />Renault 4 GTL 1986 lopend project<br />V70 XC; 2.5 turbo 1998

![[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii178/Rayspictures_2007/Volvo%20miscelanous/fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg)