Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
zekering poft eruit
de onderste zekering poft er steeds uit. hij is van het rechter achterlicht en rechter kleine stadlichtje en de verlichting van het klokkenspel.
nu heb ik gekeken en ook de trekhaak zit er volgens mij mee verbonden.
er was een rood/wit draadje van de trekhaak gebroken nu weer verbonden.
de zekering ging er direct uit en nu na het vriemelen en nalopen lijkt t of t goed gaat maar zo gauw ik ga rijden poft ie er net zo mooi weer uit.
er ligt alleen nog een dikke rode los wel met tapeje erom. hij komt van voor bij accu, van accu naar klein zwart kastje aan spatbord via losse zekering naar achteren. weet alleen niet waar ie heen moet ligt los in bak reserve wiel.
iemand enig idee wat t kan zijn of wat er nog meer op de onderste zekering zit. en waar misschien die rode draad van is?
wie weet t want ik kan't nie vinden
Vitara
Antwoord
in zoverre alles nu oke alles nagelopen en gemaakt alles doet t.
tot je aan de handrem zit dan poft ie eruit. toch maar weer ff het bakje tussen de voorstoelen eruit halen misschien dat t daar zit. en vraagje die draden die net voor het opbergvak achterin door de vloer gaan (net boven de as) zijn die van de handrem misschien? signaaldraad voor lampje of zo?
Vitara
Antwoord
Een tip voor diegene die wel een trekhaak hebben, maar geen gebruik maken van een caravan.

De constante stroomdraad buiten gebruik stellen.

Een bron van kortsluiting ! !
Antwoord
die dikke rode die had ik er al tussenuit gehaald.
maar t wonder is geschied ik hebt opgelost hiep hoi
t zat m waarschijnlijk in het bakje bij de handrem. de draden voor de gordels en het lampje en zo daar. die had ik bij inbouw nieuw interieur netjes aangesloten dacht dat dat hoorde. maar na verbindingsstekker los gehaald te hebben werkt alles nu goed. zal daar ergens wel een sluitingkje in zitten maar goed dat heb je toch niet nodig(deed ook niets trouwens)
blij dat t gevonden is want je zoekt je suf met die draden
Vitara
Antwoord
Holowkregel schreef:vraagje die draden die net voor het opbergvak achterin door de vloer gaan (net boven de as) zijn die van de handrem misschien? signaaldraad voor lampje of zo?

Die draden zijn van je vlotterweerstand in je brandstoftank. Als je die loshaalt doet je brandstofmeter het niet meer Smile
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
dank u laat ik die dan maar weer netjes terug zetten. ze liggen daar wel gevaarlijk zo onder de klep van dat opbergvak. beschadigd snel of heeft iemand dat soms handiger weggewerkt zal wel niet zal ze maar gewoon goed in tapen en vastplakken met een beetje kit.
Vitara
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Zekering brandstofpomp B230F stoffel 4 352 10 March 2025, 14:31
Laatste bericht: stoffel
  Zekering 5 240 polar brandt door chrisvhout 6 2.767 22 July 2022, 22:03
Laatste bericht: chrisvhout
  Zekering 6 klapt eruit 240 1993 marc-f 13 5.218 15 February 2021, 12:28
Laatste bericht: Dopski
  Zekering 27 van V70 classic springt er telkens uit. abco 1 2.436 10 February 2018, 22:01
Laatste bericht: Dopski
  RAW laat zekering springen Nicolaas H 7 5.349 8 October 2017, 11:33
Laatste bericht: Nicolaas H
  zekering 5 steeds kapot John Wolters 15 15.755 26 June 2017, 23:58
Laatste bericht: Jerry
  Plaats lpg zekering Joost Zuidam 4 4.674 25 February 2017, 15:24
Laatste bericht: Joost Zuidam
  Zekering Fuel Pump springt eruit Boet 4 4.640 25 August 2016, 23:11
Laatste bericht: Laurens Zondag
  storing vraag doorbrandende zekering en haperende dynamo jens 7 8.312 27 November 2015, 18:20
Laatste bericht: jens
  Electrisch raam mechanisme eruit? pepijnb 2 3.026 8 November 2015, 14:27
Laatste bericht: Volvo 142 B23

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)