19 December 2005, 20:28
de onderste zekering poft er steeds uit. hij is van het rechter achterlicht en rechter kleine stadlichtje en de verlichting van het klokkenspel.
nu heb ik gekeken en ook de trekhaak zit er volgens mij mee verbonden.
er was een rood/wit draadje van de trekhaak gebroken nu weer verbonden.
de zekering ging er direct uit en nu na het vriemelen en nalopen lijkt t of t goed gaat maar zo gauw ik ga rijden poft ie er net zo mooi weer uit.
er ligt alleen nog een dikke rode los wel met tapeje erom. hij komt van voor bij accu, van accu naar klein zwart kastje aan spatbord via losse zekering naar achteren. weet alleen niet waar ie heen moet ligt los in bak reserve wiel.
iemand enig idee wat t kan zijn of wat er nog meer op de onderste zekering zit. en waar misschien die rode draad van is?
wie weet t want ik kan't nie vinden
nu heb ik gekeken en ook de trekhaak zit er volgens mij mee verbonden.
er was een rood/wit draadje van de trekhaak gebroken nu weer verbonden.
de zekering ging er direct uit en nu na het vriemelen en nalopen lijkt t of t goed gaat maar zo gauw ik ga rijden poft ie er net zo mooi weer uit.
er ligt alleen nog een dikke rode los wel met tapeje erom. hij komt van voor bij accu, van accu naar klein zwart kastje aan spatbord via losse zekering naar achteren. weet alleen niet waar ie heen moet ligt los in bak reserve wiel.
iemand enig idee wat t kan zijn of wat er nog meer op de onderste zekering zit. en waar misschien die rode draad van is?
wie weet t want ik kan't nie vinden
Vitara