28 January 2010, 23:36
![[Afbeelding: ?action-view¤t=DSCN3529.jpg]](http://s136.photobucket.com/albums/q167/hellohaas/uitlaat/?action-view¤t=DSCN3529.jpg)
![[Afbeelding: DSCN3530.jpg]](http://i136.photobucket.com/albums/q167/hellohaas/uitlaat/DSCN3530.jpg)
Ik hoop dat beide foto's werken, maar is dit een 4 2 1 uitlaat of iets anders
245 USA 1982 + <br />Eend uit 1982
Is dit een 421 uitlaat, volgens mij niet
|
28 January 2010, 23:36
![]() ![]() Ik hoop dat beide foto's werken, maar is dit een 4 2 1 uitlaat of iets anders
245 USA 1982 + <br />Eend uit 1982
28 January 2010, 23:40
Wat mij betreft is de standaard redblock uitlaat een behoorlijk overtuigende 4-2-1 uitlaat. De voordelen daarvan zijn Volvo niet ontgaan, de 140 had ook al zo'n opzet.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
28 January 2010, 23:41
He marc1970, thanks voor het antwoord, dus beter dan dit wordt het bijna niet
245 USA 1982 + <br />Eend uit 1982
28 January 2010, 23:47
het wordt wel beter als alle buislengten bijna hetzelfde zijn en pas verderop samenkomen zodat alle "vertrekkende" gassen elkaar niet negatief beïnvloeden en tezamen een betere flow veroorzaken.
4 February 2010, 10:04
Quote : "het wordt wel beter als alle buislengten bijna hetzelfde zijn en pas verderop samenkomen zodat alle "vertrekkende" gassen elkaar niet negatief beïnvloeden en tezamen een betere flow veroorzaken."
Ik denk toch als ik nu mijn uitlaat ga aanpassen dat ik dan deze er meteen op wil zetten, Dus Heeft iemand een dergelijke deel nog liggen? ![]()
245 USA 1982 + <br />Eend uit 1982
4 February 2010, 10:13
KG Trimning, net als deze: http://www.timosmotor.com/produkter/deta...-volvo-240
Dit zou een leuk artikel zijn als het in het Engels was: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=1602041
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|