25 March 2015, 12:13
Mooi dat je dit topic hebt gevonden, want ik snap m'n volvo niet meer op dit moment.
Mijn versnellingsbak(mijn 2e) is sinds kort weer lekker bezig met problemen maken. Het voorste lager vertoont slijtage en deze moet ik binnenkort wisselen of toch eindelijk geld en tijd maken voor een M90 ombouw. maar dat is later pas aan de orde.
Vandaag is er weer een probleempje bijgekomen.
Als ik m'n M46 in de vrij/neutraal heb staan, dan loopt hij gewoon vooruit.
ook is het verschrikkelijk lastig om de bak in de 1e versnelling of achteruit te krijgen. 2, 3, 4 en OD werken perfect en gaan soepel.
Ik ben al bezig geweest met m'n koppelingskabel afstellen, maar dat heeft tot nu toe niets opgeleverd.
Iemand enig idee wat het kan zijn?
m.v.g
Rutger
Mijn versnellingsbak(mijn 2e) is sinds kort weer lekker bezig met problemen maken. Het voorste lager vertoont slijtage en deze moet ik binnenkort wisselen of toch eindelijk geld en tijd maken voor een M90 ombouw. maar dat is later pas aan de orde.
Vandaag is er weer een probleempje bijgekomen.
Als ik m'n M46 in de vrij/neutraal heb staan, dan loopt hij gewoon vooruit.
ook is het verschrikkelijk lastig om de bak in de 1e versnelling of achteruit te krijgen. 2, 3, 4 en OD werken perfect en gaan soepel.
Ik ben al bezig geweest met m'n koppelingskabel afstellen, maar dat heeft tot nu toe niets opgeleverd.
Iemand enig idee wat het kan zijn?
m.v.g
Rutger
Compensate bad aerodynamics with BÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃST - Volvo 245 B230FT Turbo