17 June 2006, 10:36
Ik hoop dat iemand iets meer kan vertellen
Het volgende
Mijn 240 GLT bouwjaar 1988 280.000 km start en loopt prima
Zo toer ik dan heel wat af en voel me nog steeds in mijn nopjes met deze geweldige auto.
Alleen de laatste tijd lijkt het erop dat hij soms een eigen leven lijdt
Wat gebeurd er,
Ik rij weg 's morgens bijvoorbeeld kom bij het eerste stoplicht en draait keurig netjes 750 tot 800 toeren perfect toch?
Dan in eens zonder iets aan te raken loopt het toerental op to wel 2000 toeren.
Afin zoeken zoeken zoeken ik kom uit bij de cisklep en zodra ik daar een tikje op gaf met een lange schroeven draaier liep het toerental weer terug tot de gebruikelijke waarden.
Met de wetenschap dat wanneer ik een tikje op de cisklep gaf en het toerental dan zakte ben ik overgegaan tot het vervangen van de klep.
Werkelijk het leek allemaal in orde!!
Wat schets mijn verbazing de klacht is terug gekomen danwel niet verholpen.
Ik hoor de meest uiteenlopende oplossingen van het vervangen van een temperatuur sensor tot name it!!
Nu ben ik eigenlijk aan het eind van minn kunnen en heb de stille misschien wel ijdele hoop dat er hier iemand is die dit herkent
please let me know
Het volgende
Mijn 240 GLT bouwjaar 1988 280.000 km start en loopt prima
Zo toer ik dan heel wat af en voel me nog steeds in mijn nopjes met deze geweldige auto.
Alleen de laatste tijd lijkt het erop dat hij soms een eigen leven lijdt
Wat gebeurd er,
Ik rij weg 's morgens bijvoorbeeld kom bij het eerste stoplicht en draait keurig netjes 750 tot 800 toeren perfect toch?
Dan in eens zonder iets aan te raken loopt het toerental op to wel 2000 toeren.
Afin zoeken zoeken zoeken ik kom uit bij de cisklep en zodra ik daar een tikje op gaf met een lange schroeven draaier liep het toerental weer terug tot de gebruikelijke waarden.
Met de wetenschap dat wanneer ik een tikje op de cisklep gaf en het toerental dan zakte ben ik overgegaan tot het vervangen van de klep.
Werkelijk het leek allemaal in orde!!
Wat schets mijn verbazing de klacht is terug gekomen danwel niet verholpen.
Ik hoor de meest uiteenlopende oplossingen van het vervangen van een temperatuur sensor tot name it!!
Nu ben ik eigenlijk aan het eind van minn kunnen en heb de stille misschien wel ijdele hoop dat er hier iemand is die dit herkent
please let me know