30 October 2009, 21:18
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 6 September 2017, 20:24 door Huib244T.)
Hier nog even de fotos van de update van gister en van het klussen van vandaag...
Rond de middag vandaag konden we de veerpoten incl. verlagingsveren en schokdempers weer ophalen... was netjes gedaan
Aangezien we alles schoon en netjes willen hebben ook maar even de veerpoten gereviseerd en in de Hammerite gezet, ze zien er weer uit als nieuw.
Terwijl ik bezig was met heel het kot onder de stof te zetten van de veerpoten is arjen even langs onze beunvriend geweest, welke de doorgeslepen remleiding (foutje) weer heeft gemaakt door middel van een koppeling.
Ook alvast de wielkasten voor, wat roest weggehaald en in de omvormer gezet, want de veerpoten moeten natuurlijk weer geplaats worden en nu hebben we alle ruimte..
Morgen dus de wielkasten op kallefateren en in de bitumen zetten. zodat de veerpoten er weer in kunnen.
Ook hebben we een potje rode hammerite gehaald om de remklauwen een mooi kleurtje te geven..
Hierbij de fotos;
Zoek de verschillen, stuurhuis gereviverft.
![[Afbeelding: 210jevl.jpg]](http://i33.tinypic.com/210jevl.jpg)
Het verschil in hoogte, oude en nieuwe veren
![[Afbeelding: j8p7op.jpg]](http://i36.tinypic.com/j8p7op.jpg)
Achterveren geplaatst
![[Afbeelding: akbgk4.jpg]](http://i37.tinypic.com/akbgk4.jpg)
![[Afbeelding: 4ufgp3.jpg]](http://i38.tinypic.com/4ufgp3.jpg)
Stuurpomp gereviseerd
![[Afbeelding: 2i7va5w.jpg]](http://i38.tinypic.com/2i7va5w.jpg)
De veerpoten terug van de garage
![[Afbeelding: 2eyzyn9.jpg]](http://i38.tinypic.com/2eyzyn9.jpg)
De veerpoten in de hemmarite en opgekallefatert.
![[Afbeelding: 2m43e3b.jpg]](http://i34.tinypic.com/2m43e3b.jpg)
De oude set:
![[Afbeelding: a454ex.jpg]](http://i35.tinypic.com/a454ex.jpg)
Gr.
Rond de middag vandaag konden we de veerpoten incl. verlagingsveren en schokdempers weer ophalen... was netjes gedaan
Aangezien we alles schoon en netjes willen hebben ook maar even de veerpoten gereviseerd en in de Hammerite gezet, ze zien er weer uit als nieuw.
Terwijl ik bezig was met heel het kot onder de stof te zetten van de veerpoten is arjen even langs onze beunvriend geweest, welke de doorgeslepen remleiding (foutje) weer heeft gemaakt door middel van een koppeling.
Ook alvast de wielkasten voor, wat roest weggehaald en in de omvormer gezet, want de veerpoten moeten natuurlijk weer geplaats worden en nu hebben we alle ruimte..
Morgen dus de wielkasten op kallefateren en in de bitumen zetten. zodat de veerpoten er weer in kunnen.
Ook hebben we een potje rode hammerite gehaald om de remklauwen een mooi kleurtje te geven..
Hierbij de fotos;
Zoek de verschillen, stuurhuis gereviverft.
![[Afbeelding: 210jevl.jpg]](http://i33.tinypic.com/210jevl.jpg)
Het verschil in hoogte, oude en nieuwe veren
![[Afbeelding: j8p7op.jpg]](http://i36.tinypic.com/j8p7op.jpg)
Achterveren geplaatst
![[Afbeelding: akbgk4.jpg]](http://i37.tinypic.com/akbgk4.jpg)
![[Afbeelding: 4ufgp3.jpg]](http://i38.tinypic.com/4ufgp3.jpg)
Stuurpomp gereviseerd
![[Afbeelding: 2i7va5w.jpg]](http://i38.tinypic.com/2i7va5w.jpg)
De veerpoten terug van de garage
![[Afbeelding: 2eyzyn9.jpg]](http://i38.tinypic.com/2eyzyn9.jpg)
De veerpoten in de hemmarite en opgekallefatert.
![[Afbeelding: 2m43e3b.jpg]](http://i34.tinypic.com/2m43e3b.jpg)
De oude set:
![[Afbeelding: a454ex.jpg]](http://i35.tinypic.com/a454ex.jpg)
Gr.