Zooo vandaag weer een lekker lange update om te laten zien dat wij niet stil zitten. en even de normale camera meegenomen voor wat betere fotos. Ik wil namelijk vanaf het begin tot het einde een fotoboek maken met alle werkzaamheden zodat wij dit bij shows, meetings etc. kunnen laten zien... dus dan moeten er wel wat goede fotos in staan.
Gister heeft onze grote vriend, stad en land afgebeld voor een stuurhuis en raad is een stad verderop hadden ze er nog 1 liggen, dit kan je geen geluk meer noemen. Vandaag zullen we hem even netjes opknappen en erin zetten, we zijn erg blij met deze mooie vondst voor haast niks..
Hier nog even een mooie foto van onze sportuitlaat van Simons
Hier nog een goede foto van de bevestigingsdingen voor het voorscherm, 1 homemade by the beunhaas
Gisteren het middenstuk waar de stoelen op komen te staan helemaal mooi gemaakt aan de onderkant en in de menie en omvormer gezet, hij ziet er weer picobello uit, alleen de bovenkant moet nog gedaan worden. Gelijk erin gelast en ik moet zeggen hij zit er prima in, beter als dat hij eruit kwam.
Hier nog een goede foto van het eindresultaat van de erin gebakken wielrand... netjes geplamuurd en in de spuitprimer.
Incl. dorpel en om te laten zien dat de wielrand er netjes inzit.
Een hoekje bij de achterbak, erin gelast, geplamuurd en in de spuitprimer
Hier zat eerst een heel mooi gat, op een vervelende plek... Met boortjes van piranha dr uitgeslepen en een plaatje voor gemaakt, nu staat het strak in de plamuur alleen nog even in de spuitprimer zetten..
Het voorscherm, uitgedeukt, zat eerst een grote buts in.. Nu staat ie in de plamuur alleen nog in de spuitprimer zetten..
Nog een x de A-rjen stijl
We hebben alle deuren weer opgekallefaterd, hoekjes eringelast, roest weggehaald, in de omvormer gezet, in de ml, in de menie, en vervolgens in de spuitprimer...
60 minuten bezig om een update te maken, als je internet het raam uit kon gooien had ik het gedaan:S maarja hopelijk word er weer van genoten..
Vandaag stuurhuis netjes maken en plaatsen, hopelijk komen de verlagingsveren vandaag aan, en dempers.. ze zijn gister op de bus gegaan "zegt ie"..
Vol verwachting klopt ons hart...
Zo een vakantie gaat toch verrassend snel als je het druk hebt.
Gr. The Beunteam