24 May 2009, 14:03
Goeiedag Volvo Liefhebbers,
Afgelopen donderdag (hemelvaart) ben ik samen met mijn broer wezen kijken (Arjen.T) van hieronder naar een Volvo 244 Turbo.
Een prachtige wagen, zeg ik al zelf. Zit nog wel werk aan.
Hij loopt op LPG. Handgeschakeld. Witte leren bekleding. Van binnen ziet alles er keurig uit.
Aan de buitenkant: Roest, dorpels roest, onderkant van portieren roest, Een klein plekje naast de voorruit roest. en 1 deukje.
Voor de rest is de auto prima in orde en is alles wel te verhelpen alleen het plekje naast het raam zal wat moeilijk worden.
De auto stond op Belgisch kenteken en word overgezet op NL LPG.
Ik heb de man hier 300 euro voor betaald om dit in orde te maken, vervoer, kosten omzetten, adm. kosten enz.
Voor de auto zelf heb ik 1150 euro betaald.
De auto is nog niet in NL apk gekeurd, dit is dan ook het eerste wat we gaan doen. (moet geen probleem zijn).
Er zit nog wat werk aan, als ie goed is, is ie ook goed.
De fotos komen nog, is van marktplaats af, fotos niet opgeslagen.
Graag jullie mening over mijn aankoop?
Is het makkelijk te verhelpen allemaal?
Mvg,
Huib
Afgelopen donderdag (hemelvaart) ben ik samen met mijn broer wezen kijken (Arjen.T) van hieronder naar een Volvo 244 Turbo.
Een prachtige wagen, zeg ik al zelf. Zit nog wel werk aan.
Hij loopt op LPG. Handgeschakeld. Witte leren bekleding. Van binnen ziet alles er keurig uit.
Aan de buitenkant: Roest, dorpels roest, onderkant van portieren roest, Een klein plekje naast de voorruit roest. en 1 deukje.
Voor de rest is de auto prima in orde en is alles wel te verhelpen alleen het plekje naast het raam zal wat moeilijk worden.
De auto stond op Belgisch kenteken en word overgezet op NL LPG.
Ik heb de man hier 300 euro voor betaald om dit in orde te maken, vervoer, kosten omzetten, adm. kosten enz.
Voor de auto zelf heb ik 1150 euro betaald.
De auto is nog niet in NL apk gekeurd, dit is dan ook het eerste wat we gaan doen. (moet geen probleem zijn).
Er zit nog wat werk aan, als ie goed is, is ie ook goed.
De fotos komen nog, is van marktplaats af, fotos niet opgeslagen.
Graag jullie mening over mijn aankoop?
Is het makkelijk te verhelpen allemaal?
Mvg,
Huib