7 December 2007, 18:08
Oke!
Ff een update, ben er nu wel uit dat het niet de carburateur kan zijn (trouwens een erg simpele en mooie techniek zo leer je ook weer eens wat ;D ). Garage heeft er voor de zekerigheid een nieuw membraam in gezet, eerste instantie auto weer meegekregen. vanmorgen alleen weer moeizaam lopen. Het moet dus iets met het electrisch zijn. Hij vonkt ook wel krachtig, zitten nieuwe bougies in rotor en verdelerkap zijn ook nog wel oke.
De monteur had het er over dat het misschien wel de condensator van de ontsteking kon zijn, maar hoe kan je deze testen, en wat doet dit ding nou precies en waar zit ie? En wat zijn jullie ervaringen hiermee?
(op zich al een mooie uitleg gevonden: http://www.volvo-classic.com/index.php?itemid=414 )
Ff een update, ben er nu wel uit dat het niet de carburateur kan zijn (trouwens een erg simpele en mooie techniek zo leer je ook weer eens wat ;D ). Garage heeft er voor de zekerigheid een nieuw membraam in gezet, eerste instantie auto weer meegekregen. vanmorgen alleen weer moeizaam lopen. Het moet dus iets met het electrisch zijn. Hij vonkt ook wel krachtig, zitten nieuwe bougies in rotor en verdelerkap zijn ook nog wel oke.
De monteur had het er over dat het misschien wel de condensator van de ontsteking kon zijn, maar hoe kan je deze testen, en wat doet dit ding nou precies en waar zit ie? En wat zijn jullie ervaringen hiermee?
(op zich al een mooie uitleg gevonden: http://www.volvo-classic.com/index.php?itemid=414 )
![[Afbeelding: 50230371_6_BZi3-1.jpg]](http://i118.photobucket.com/albums/o108/janleendert/50230371_6_BZi3-1.jpg)