ik heb vanmiddag nog even gereden met mn vader, even een klaverblad flink hard gereden, dat ging met 80-90 km/h nog comfortabel, terweil die snelheid anders met de oude stabilisatoren echt heel oncomfortabel was met behoorlijk wat glijden.... en veeel minder stabiel en veel onrustiger.
met de oude 14" wielen was die bocht met 70 bijna maximaal
Ik kan iedereen aanbevelen om die stabilistaoren op z'n 240 te zetten... zeker in combinatie met virgo's geeft het een zeer goed weggedrag. Mijn schokbrekers zijn al 10 jaar oud (achter) en zeker 7-8 jaar oud voor, geen verlagingsveren etc, dus zoals veel 240's rondrijden.
enne het verbruik was 1:12,75!!!!
even nog toevoegen: dat verbruik is gereden door in totaal 530 km te rijden: van maandag tot donderdag op en neer naar eindhoven vanuit een dorpje er 45 km vanaf, dus door helmond met de 100 stoplichten, beetje files, veel en soms hard optrekken (heb wel een kleine stoplichtsprint tegen een BMW 530 verloren...

Als ik dan een turbo blok gehad zou hebben en em eruit had getrokken met flinke wielspin had ik zn gezicht wel eens willen zien, maar ik heb me nu al kostelijk geamuseerd hoor

). Ik heb ook vaak rustig gereden hoor. en daarbij kwam ook een verschrikkelijke terugreis naar zuid limburg, de A2 was om de 10 km afgesloten en er was file, dus ik heb er 2 uur en 30 minuten over gedaan met allemaal provinciale wegen en veel stoplichten en eindeloze omleidingen die doodliepen in the middle of nowhere... en gisteren dat testritje van 30 km, ook wel pittig gereden...
en toen mn pa nog even een testritje maakte heeft ie nog even de 180 op de teller aan getikt (was wel bergaf, in duitsland natuurlijk), zat er zo op 8)