8 July 2005, 17:19
Hey,
Ik ben nieuw hier, dus ik laat even mijn auto zien en wat info over wie ik ben....
Ik ben 19 jaar oud, woon in Zuid Limburg, studeer werktuigbouwkunde in Aken, hobby's zijn alles met techniek, volvo's, Honda 4-takt bromfietsen/motorfietsen, mountainbiken, BMX, beetje snowboarden etc..
![[Afbeelding: pict35064rk.th.jpg]](http://img143.echo.cx/img143/9445/pict35064rk.th.jpg)
![[Afbeelding: p5170197k5st.jpg]](http://img268.echo.cx/img268/5921/p5170197k5st.jpg)
![[Afbeelding: p7070670k0tb.jpg]](http://img144.echo.cx/img144/6943/p7070670k0tb.jpg)
![[Afbeelding: p7070665k5jt.jpg]](http://img144.echo.cx/img144/2396/p7070665k5jt.jpg)
![[Afbeelding: p7070667k2ox.jpg]](http://img144.echo.cx/img144/1600/p7070667k2ox.jpg)
de 240 is van eind 1990, 232.000 km gelopen, 5-bak, Virgo velgen met 205 banden, rood-wit-wit-rood achterlichten sinds gisteren (2e hands van een 240 die zonder olie was gereden..), blaupunkt CD-70 stereo.
Ik heb de inlaat van het luchtfilterhuis aangepast, de snorkel met bocht is nu vervangen voor een stuk 70 mm buis met bocht, de thermostaat is geblokkeerd in kude lucht stand, de injectoren zijn schoongemaakt, de gasklep is schoongemaakt, Bosch 4+ bougies, nieuwe bougiekabels, sterkere bobine. deze 240 rijd nu tegen de een op elf (!) met hele korte ritjes en redelijk veel stadsverkeer, en als ie warm is best wel vaker vol gas. Ik moet het verbruik met de schoongemaakte injectoren nog meten, de meter van de benzine zakt bijzonder langzaam! ik sta nu op 400 km en hij staat net onder de helft..
In de toekomst wil ik nog een veerpootbrug maken met verbinding naar het schutbord, een electrische ventilator van een 850, een Simmons uitlaat, heel misschien een A-nokkenas, stabilisatoren enzo...
Let niet op de rommel enzo... De achterbumper is er vanaf omdat ik de roest die er achter zit weg aan het halen ben, best veel werk...
meer volgt, ik moet nu weg..
Ik ben nieuw hier, dus ik laat even mijn auto zien en wat info over wie ik ben....
Ik ben 19 jaar oud, woon in Zuid Limburg, studeer werktuigbouwkunde in Aken, hobby's zijn alles met techniek, volvo's, Honda 4-takt bromfietsen/motorfietsen, mountainbiken, BMX, beetje snowboarden etc..
![[Afbeelding: pict3679s2ev.th.jpg]](http://img133.echo.cx/img133/980/pict3679s2ev.th.jpg)
![[Afbeelding: p7070663k0vo.th.jpg]](http://img144.echo.cx/img144/597/p7070663k0vo.th.jpg)
![[Afbeelding: pict34959ts.th.jpg]](http://img143.echo.cx/img143/6885/pict34959ts.th.jpg)
![[Afbeelding: pict35064rk.th.jpg]](http://img143.echo.cx/img143/9445/pict35064rk.th.jpg)
![[Afbeelding: p5170197k5st.jpg]](http://img268.echo.cx/img268/5921/p5170197k5st.jpg)
![[Afbeelding: p7070670k0tb.jpg]](http://img144.echo.cx/img144/6943/p7070670k0tb.jpg)
![[Afbeelding: p7070665k5jt.jpg]](http://img144.echo.cx/img144/2396/p7070665k5jt.jpg)
![[Afbeelding: p7070667k2ox.jpg]](http://img144.echo.cx/img144/1600/p7070667k2ox.jpg)
de 240 is van eind 1990, 232.000 km gelopen, 5-bak, Virgo velgen met 205 banden, rood-wit-wit-rood achterlichten sinds gisteren (2e hands van een 240 die zonder olie was gereden..), blaupunkt CD-70 stereo.
Ik heb de inlaat van het luchtfilterhuis aangepast, de snorkel met bocht is nu vervangen voor een stuk 70 mm buis met bocht, de thermostaat is geblokkeerd in kude lucht stand, de injectoren zijn schoongemaakt, de gasklep is schoongemaakt, Bosch 4+ bougies, nieuwe bougiekabels, sterkere bobine. deze 240 rijd nu tegen de een op elf (!) met hele korte ritjes en redelijk veel stadsverkeer, en als ie warm is best wel vaker vol gas. Ik moet het verbruik met de schoongemaakte injectoren nog meten, de meter van de benzine zakt bijzonder langzaam! ik sta nu op 400 km en hij staat net onder de helft..
In de toekomst wil ik nog een veerpootbrug maken met verbinding naar het schutbord, een electrische ventilator van een 850, een Simmons uitlaat, heel misschien een A-nokkenas, stabilisatoren enzo...
Let niet op de rommel enzo... De achterbumper is er vanaf omdat ik de roest die er achter zit weg aan het halen ben, best veel werk...
meer volgt, ik moet nu weg..
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni