23 August 2005, 08:33
Sibrand, dat zijn toch geen manieren! Een goede turbo uit elkaar gaan halen voor de onderdelen. Kanibaal ! (of was dat nou met een C?)
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Papa's nachtmerrie? (245 Turbo project)
|
23 August 2005, 08:33
Sibrand, dat zijn toch geen manieren! Een goede turbo uit elkaar gaan halen voor de onderdelen. Kanibaal ! (of was dat nou met een C?)
23 August 2005, 20:38
TheSaint77 schreef:Sibrand, dat zijn toch geen manieren! Een goede turbo uit elkaar gaan halen voor de onderdelen. Kanibaal ! (of was dat nou met een C?) Daar sluit ik me bij aan! Naar ik begrijp is het er bovendien eentje die het verdient om door een volgende eigenaar te worden verwend met een volledige restauratie? Ik zou graag die volgende eigenaar zijn maar ik hou het bij mijn eigen 'crispy' Estate. Succes met de verkoop Sibrand!
ls vroeger als beter was en morgen alles beter wordt.....HOE MOET DAT DAN MET VANDAAG?
24 August 2005, 13:11
Kunnen we hem niet met een man of 10 kopen van Sibrand? Dan maken we er de mascotte Volvo van! :-) Bestikkeren en gebruiken om dingen uit te leggen op sleuteldagen!! Soort demomobiel en rijdend reclame object!
24 August 2005, 13:58
Ik heb ooit met ÃÂÃÂn iemand samen een auto gehad en dat was al geen groot succes, dus met 10 man wordt een gegarandeerd drama :? ...
24 August 2005, 14:17
op zich een goed idee .. mag ieder hem een maand voor de deur hebben. Doe mij dan maar de maand juli, kan ik ermee op vakantie en doe ik mijn Polar weg :-)
maar ff zonder gekheid ... wie zou er mee willen doen?
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
24 August 2005, 14:20
Divadi schreef:ik niet...dat was al bekend :-) ... 'k weet trouwens nog een soortgelijke voor 1900 euro op de marktplaats.
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
24 August 2005, 21:34
kvind het op zich ook wel een grappig idee...Maar zou wel die van Sibrand dan willen nemen....blijft de Turbo in 'di familia' :wink:
ls vroeger als beter was en morgen alles beter wordt.....HOE MOET DAT DAN MET VANDAAG?
25 August 2005, 08:53
ja die is dan gered. En Sibrand is dan ook blij. Stikkertjes erop enzo..best geinig idee.
29 August 2005, 22:10
TheSaint77 schreef:ja die is dan gered. En Sibrand is dan ook blij. Stikkertjes erop enzo..best geinig idee. Ik zeg....dat houden we even in gedachte! Vandaag de eerste meevaller gehad...of eigenlijk 2. Ik heb 4 deuren, achterklep, motorkap en 2 voorschermen kunnen scoren voor ? 200,00. Ik had voor dat alles te samen ? 400 begroot, dus dat scheelt weer een druppel :wink: Ik dacht steeds dat mijn electroswitch (heeft een hele mooie naam die ik niet meer weet) kapot was maarrrr....ik bel met Estate Service en die zegt; Ververs de olie van de overdrive maar en spoel het filter onderin goed uit en je probleem is verholpen....en YES...het klopt!! Overdrive doet het weer WIE NEU!! ![]()
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|